بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

کشتار و سوزاندن دانش‌آموزان نیجری توسط "بوکوحرام"

دژهای "القاعدة" تا "نیجریه" گسترده می‌شود/ وحشی‌ترین گروه تروریستی آفریقا در کدام کشور "خلیج‌فارس" دفتر نمایندگی دارد؟ +تصاویر

به نظر می‌رسد قبل از هر چیز، ناتوانی دولت نیجریه (یا کشورهای آفریقایی دیگر که زمینه رشد تروریسم در آن‌ها فراهم شده) در مدیریت اقتصادی و اجتماعی، و گسترش بی‌سابقه فقر در این کشورها، عامل اساسی پیدایش گروهک‌هایی همچون بوکوحرام است

انکار دوازده امامی بودن شیعه توسط شیخ صوفی!!!+فیلم

حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه‏السلام) :

إنَّما بَدءُ وُقوعِ الفِتَنِ أهواءٌ تُتَّبَعُ، وأحکامٌ تُبتَدَعُ، یُخالَفُ فیها کِتابُ اللّهِ، ویَتَوَلّى عَلَیها رِجالٌ رِجالًا عَلى غَیرِ دینِ اللّهِ.

فَلَو أنَّ الباطِلَ خَلَصَ مِن مِزاجِ الحَقِّ لَم یَخفَ عَلَى المُرتادینَ، ولَو أنَّ الحَقَّ خَلَصَ مِن لَبسِ الباطِلِ انقَطَعَت عَنهُ ألسُنُ المُعانِدینَ، ولکِن یُؤخَذُ مِن هذا ضِغثٌ ومِن هذا ضِغثٌ فَیُمزَجانِ! فَهُنالِکَ یَستَولِی الشَّیطانُ عَلى أولِیائِهِ، ویَنجُو الَّذینَ سَبَقَت لَهُم مِنَ اللّهِ الحُسنى.

«آغاز پیدایش فتنه ‏ها، هوس‏هایى دنبال شده و احکامى بدعت نهاده شده است که با کتاب خدا مخالفت دارند و بر اساس آنها و بر خلاف دین خدا، برخى، ولایت برخى دیگر را مى ‏پذیرند. پس اگر باطل با حق در نمى‏آمیخت، بر حق‏جویان، پوشیده نمى ‏مانْد و اگر بر حق، جامه باطل نمى ‏پوشاندند، زبان معاندان از آن، کوتاه مى ‏شد؛ (یعنی حق زیر سؤال نمی رفت) امّا اندکى از این و اندکى از آن مى ‏گیرند و به هم مى ‏آمیزند و در این جاست که شیطان بر دوستانش مسلّط مى ‏شود و [تنها] کسانى که لطف الهى بر آنها پیشى گرفته، نجات مى ‏یابند.»

نظر قانون اساسی جمهوری اسلامی و مراجع تقلید در مورد اهل حق (علی اللهی)

یکی از مهمترین زیارتگاه های اهل حق کرمانشاه (مقبره سلطان سهاک)

مشکل بررسی عقاید اهل حق

1. مشکل اولی که در مورد اهل حق وجود دارد این است که آنها دارای فرقه های بسیار متعددند و حکم کردن در مورد همه آنها به یک صورت درست نخواهد بود.

2. مشکل دیگر در مورد این فرقه ها این است که آنها عقائد خود را فاش نمی کنند و به اصطلاح خودشان حفظ اسرار می کنند لذا اطلاع از عقائد آنها کارآسانی نیست چون در مواجهه با مسلمین عقائد خلاف خود را انکار می کنند.

افشاگری تایمز لندن درباره چگونگی تاسیس داعش

البغدادی

نشریه تایمز لندن درگزارشی فاش ساخت گروهک تروریستی داعش با دخالت مستقیم سازمان های نظامی و امنیتی امریکا بوجود آمده است. آنها با کشف، تربیت و معرفی ابوبکر بغدادی، او را به سرعت به عنوان یکی از سران مطرح سلفی ها معرفی کردند

کلیاتی در مورد تصوف یا صوفی گری

در ادامه می خوانید:

تاریخچه اجالی تصوف

عدم سنخیت تصوف با تشیع و عدم ارتباط آنان با اهل بیت (علیهم السلام)

اهل سنت خاستگاه اصلی صوفیه

ویژگی های بارز و مشترک غالب قریب به اتفاق فرقه های تصوف

آیا صوفیه داخل در اسلامند؟

و...

نقدهای کلی بر فرقه اهل حق

    حضرت علی _ علیه السّلام _ میفرماید: یهلک فی اثنان: محبّ غال و مبغض قال[1]

حماسه خونین محمدبن عبدالوهاب !!!!

فاجعه کشتار چند هزار امام جماعت اهل سنت توسط محمد بن عبد الوهاب !!

عصام العماد

عصام العماد در گفت‌وگو با تسنیم:

در زمان تحصیلم در عربستان با عنوان «حماسه محمد عبدالوهاب» به ما می‌گفتند که وی چندهزار امام جماعت اهل‌سنت را با شمشیر خود کشته است. وهابیت هنوز با افتخار از این حرکت یاد می‌کنند و آن را در کتب درسی خود قرار دادهاند.

 در ادامه می خوانید:

دشمنی وهابیت با سیدجمال، محمد عبده و سیدقطب از زبان عصام‌العماد
«توحید» وهابی، ریشه همه فتنه‌ها/ برای تکفیر شیعه حتی ابن‌تیمیه را هم تحریف کردند
اگر بزرگان اهل‌تسنن زنده شوند، وهابیون آنان را به‌جرم شرک و ارتداد می‌کشند
وهابیون حوزه‌های اهل‌تسنن را تضعیف کردند/ نامه‌‌های سعودی‌ به وهابی‌های اعزامی به افغانستان
یک فریب و تحریف بزرگ: «وهابی»ها خود را «سلفی» جا زدند
سیدقطب جامعه وهابیت را به هم ریخته است

فرق اهل سنت با وهابیت ! + دانلود کلیپ

یک مناظره از واقعیت بدون انکار تقابل اهل سنت با تفکر وهابیت

همه ما در این دوره از زمانی که زندگی می کنیم، وظیفه دشمن شناسی را بر گردن خویش داریم، مواظب باشیم دوستان را به جای دشمن و دشمنان را به جای دوستان اشتباه نگیریم...

دریافت

مدت زمان: 2 دقیقه 15 ثانیه


منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ