بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

کاریکاتور داعش ساخته اسرائیل

داعش ساخته اسرائیل / روزنامه جام جم

کاریکاتور داعش و پدید آورندگان داعش!

اسلام چگونه در «آندلس» ضربه خورد؟

 

73 فرقه به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران:سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی تاریخ 27 بهمن ماه 1392 به بررسی و تحلیل اوضاع جهان اسلام و بایدها و نبایدها در این حوزه پرداخت که بخشی از این سخنان مهم و راهبردی توسط «محمدحسین رجبی دوانی» مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفته است.

تصاویر/ قطع دست یک دزد توسط دزدان داعش (+18)

پس از بریدن سر و اخذ جزیه از مسیحیان، اعضای گروهک تروریستی داعش (دولت اسلام در عراق و شام) حد "قطع دست" را در مورد یک شخص متهم به سرقت به اجرا گذاشتند.

به گزارش 73 فرقه به نقل از رحماء تروریست های عضو داعش در روستای "مسکنه" در حومه حلب، دست فردی را به اتهام سرقت، در ملأ عام قطع کردند.

این اقدام تروریست های داعش در حالی صورت می گیرد که اعضای این گروهک در تمامی مناطق حضور خود، بی پروا به سرقت آشکار اموال و دارایی های مردم و تعرض به جان و مال آنان می پردازند و هر کس را که با آنان همراهی نکند، به اتهامات گوناگون مورد تعرض قرار می دهند.

مختصری در مورد فرقه اویسیه (یکی از فرقه های فعّال صوفیه در ایران)

از جمله فرقه­های ضاله که در اسلام بوجود آمده است فرقه صوفی وصوفیگری است که به ادعای محققین صوفیه از قرن دوم به بعد وارد اسلام شده است و به نظر بعضی پیدایش این کلمه در اسلام موقعه­ای بود که مسلمین شروع به یادگرفتن  علوم از یونان نموده و ضمنا کلمات یونانی را هم به صورت عربی در می­آوردند[1]. و به مرور زمان خود تصوف هم به مکتبهای متعددی درآمد و خود را بهترین امت و از جمله کسانی که از یاد خدا غافل نمی­شوند میداند. از جمله ان مکتبها مکتب اویسیه است که دراین مقاله مورد بررسی واقع میشود.

مربی بدنسازی که قطب صوفیه شد!

قطب اویسیه

عطار در تذکره الاولیاء و هجویری در کشف المحجوب و جامی در نفحات الانس « سالکی » را اویسی نامیده اند : که از روحانیت یکی از مشایخ گذشته بهره برده است که بعضا با ۲۹۹ سال فاصله طریقت او را ادامه داده است.

کتابخانه تخصصی با موضوع امام رضا علیه السلام (امکان دانلود حدود 100 جلد کتاب)

ارتباط حماس و داعش؟

با سلام ایا درست است که گروه حماس در جنک عراق از مواضع داعش حمایت کرده است؟با تشکر

با سلام و تحیت و قدردانی از مکاتبه شما با این مرکز
در پاسخ به سوال شما باید گفت : اساسا هیچ گونه ارتباط ارگانیکی بین جنبش اسلامی حماس و گروه تروریستی داعش وجود ندارد و جنبش حماس از گروه داعش چه در جنگ عراق و چه در غیر آن، حمایت نمی کند . یکی از رهبران جنبش حماس ، وجود هر گونه عناصر افراطی مرتبط با تشکیلات القاعده و یا گروه تروریستی داعش در نوار غزه را رد کرد. به گزارش مشرق نیوز، یکی از رهبران جنبش حماس وجود هر گونه عناصر افراطی مرتبط با تشکیلات القاعده و یا گروه تروریستی داعش در نوار غزه را رد کرد.
«صلاح البردویل» با رد هر گونه وجود عناصر تشکیلات القاعده و داعش در نوار غزه تاکید کرد که هدف از انتشار این قبیل اخبار کذب، بدنام کردن حماس و مقاومت است.وی افزود ؛ غزه دولتی دارای دستگاه‌های امنیتی و مقاومت یکپارچه دارد.
بردویل اشاره کرد که آنچه در این مورد گفته می‌شود، داستان‌های ساختگی است که هدف از آن مرتبط کردن حماس و مقاومت با القاعده و تروریسم است اما هیچ کس نمی‌تواند منکر آن شود که هدف گروه‌های مقاومت نابودی اشغالگران است.

سرکرده داعش: به مردم غزه کمک نکنید /حماس کافر است

روز 22 جولای، شیخ طلعت ظهران شیخ صلفی مصری اعلام کرد که نباید به مردم غزه کمک شود چراکه آنها از دولت مشروعی پیروی نمی کنند و از انجاکه دنباله رو شیعیان هستند، به مانند آنها می مانند. اشاره ی این شیخ سلفی به حزب الله و ایران بود که حماس با آنها متحد شده است.

به گزارش نامه نیوز، المانیتور نوشت: اکثر جنبش های جهادی سلفی علاقه ای به دخالت در منازعه اسرائیل و فلسطین ندارند. آنها در مقابل به دنبال رویارویی های خونین و حملات انتحاری علیه دولت های مسلمان هستند.

طرح مفتی وهابی برای نبش قبر پیامبر(ص)


73 فرقه : روزنامه «ایندیپندنت» گزارش داده است که «علی بن عبدالعزیز الشبل» طرحی را برای تخریب کامل مسجد النبی و نبش قبر پیامبر اسلام، به مقامات سعودی ارائه کرده است.

به گزارش تراز به نقل از فارس، روزنامه «ایندیپندنت» روز دوشنبه گزارش داد که یکی از مفتی‌های برجسته عربستان سعودی طرحی را برای تخریب کامل مسجد النبی و نبش قبر پیامبر اسلام به مقامات عربستانی ارائه کرده است.

دانلود نرم افزار جامع ضد وهابیت «یاوران دجال»


درباره نرم افزار
همانطور که می دانید فرقه ضاله وهابیت ، این غده سرطانی زاییده دست استکبار جهانی درون دنیای اسلام، که کمتر از 300 سال از روز شوم پیدایشش می گذرد، همواره با هدف قرار دادن اعتقادات راسخ و بی بدیل جهان تشیع، سعی در انزوای این مکتب سراسر نور و رحمت نموده و بنیانگزار فتنه و تفرقه میان فرق مختلف اسلامی به خصوص شیعه و سنت بوده است.فرقه ای که به اذعان علمای اهل سنت نیز کافر شناخته شده و باید هر چه زودتر ریشه کن گردد.

جریان شناسی انجمن حجتیه (3):موضع گیری انجمن در سال های (56 و 57)

 جریان شناسی انجمن حجتیه (3):موضع گیری انجمن در سال های (56 و 57)

با اوج‌گیری حرکت اسلامی در سال‌های (56-57)به رهبری امام خمینی(س)و با کمک روحانیان و علمای مجاهد، انجمن در یک بن‌بست گیر کرد و برخی نیروهای درون انجمن نیز انجمن را برای پیوستن به نهضت اسلامی زیر فشار قرار دادند، اما انجمن حتی بیانیه‌ای هم در پشتیبانی از تظاهرات‌های انقلابی صادر نکرد و به سبب همراه نشدن با حرکت مردم، انجمن با یک فروپاشی تشکیلاتی مواجه گردید، چون بدنه اصلی انجمن به انقلاب پیوسته بود.(2)

جریان شناسی انجمن حجتیه(2): عملکرد انجمن حجتیه قبل از انقلاب

 جریان شناسی انجمن حجتیه(2): عملکرد انجمن حجتیه قبل از انقلاب

طرح مسائل انحرافی و خرافات یکی از مهم‌ترین عملکردهای انجمن حجتیه، قبل از انقلاب است. مهم‌ترین و آشکارترین فعالیت انجمن، قبل از انقلاب، مبارزه با بهائیت بود. مبارزه با بهائیت فلسفه وجودی انجمن را شکل می‌داد؛ این مبارزه تنها در بعد فکری، انجام می‌گرفت و انجمن وارد فاز سیاسی و اقتصادی نمی‌شد. درحالی که بهائیت یک پدیده کاملا سیاسی و شبه جاسوسی بود و متقابلاً یکی ازراه‌های مبارزه با آن، برخورد سیاسی بود.

 

پیام حضور میلیونی مردم یمن

یمن تظاهرات

73 فرقه به نقل از خبرگزاری تسنیم: این روزها در یمن وقایع مهمی در حال شکل‏ گیری است. مردم محروم و استبدادزده از شهرهای مختلف این کشور به دعوت جنبش حوثی‏ ها به صنعا آمده‏ اند تا انقلاب نیمه‏ کاره و به تاراج رفته دو سال پیش خود را کامل کنند.

به گزارش 73 فرقه به نقل از خبرگزاری تسنیم، این روزها در یمن وقایع مهمی در حال شکل‏ گیری است. مردم محروم و استبدادزده از شهرهای مختلف این کشور به دعوت جنبش حوثی‏ ها به صنعا آمده‏ اند تا انقلاب نیمه‏ کاره و به تاراج رفته دو سال پیش خود را کامل کرده و حقوق به یغما رفته‏ شان را از طریق مسالمت‏ آمیز و بدون درگیری مطالبه کنند.

گفتگویی مفید درباره جنبش شیعیان یمن و جنگ ششم صعده

جنبش شیعیان یمن و جنگ ششم صعده

گفتگوی ویژه با آقای عصام العماد
در یمن بیداری بزرگی شکل گرفته است. اگر این بیداری اسلامی به وجود نمی آمد حکومت عربستان به شیعیان یمن حمله نمی کرد. من بارها این عبارت را تکرار کرده ام: اگر میلیونها دلار در اختیار داشتم نمی توانستم تشیع را در یمن، به اندازه ای که علامه حسین حوثی موفق شد، توسعه دهم. به برکت جنبش اسلامی پدید آمده توسط علامه حسین حوثی، مردم گروه گروه به مذهب تشیع وارد می شوند، چنانکه بسیاری از مردم یمن که با شیعه آشنا نبودند، با استفاده از آثار علامه حسین حوثی، شیعه را شناختند!

نماهنگ شهادت رهبر حوثی های یمن و جنبش انصار الله

آپارات

کلیپ مراسم خاکسپاری مجدد جسد شهید سید حسین بدرالدین الحوثی در یمن (خرداد92)

شیعیان زیدی یمن، که غالبا از قبیله ی پرجمعیت حوثیون هستند، با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جسد شهید حسین الحوثی را که 9 سال قبل در جنگ با رژیم سابق (علی عبدالله صالح) به شهادت رسیده بود، تشییع کردند و به خاک سپردند.
جنازه ی این شهید، در زندانی متعلق به رژیم سابق به خاک سپرده شده بود که توسط حکومت جدید به قبیله ی حوثیون و خانواده اش تحویل داده شد.

مرتضى رادمهر، حجت الإسلامی که وهابی‌ها ساختند و خود او را کشتند

سالها است که وهابى‌ها، روى یک شخصیت موهوم و ساختگى به نام "مرتضى رادمهر" مانور داده‌اند و تا امروز نیز فریاد مى‌زنند که مرتضى رادمهر، طلبه ممتاز حوزه علمیه قم بوده ، پس از تحقیقات گسترده، سنى شده و سپس در کشور بیگانه کشته شده است .همچنین مدتى است که شبکه‌های وهابى تبلیغ کتاب او را آغاز کرده است و هر روز کتاب او را معرفى و به مردم توصیه مى‌کند که حتما این کتاب را بخوانند و از او الگو بگیرند.از این رو، برآن شدیم تا به صورت گذرا این کتاب را مرور و شمه‌اى از مطالب این کتاب را در معرض قضاوت خوانندگان عزیز قرار دهیم .

بدون شک، چنین شخصیتى هرگز وجود خارجى نداشته . حتى نویسنده این کتاب نیز، حتى یکبار حوزه علمیه قم را ندیده و با نحوه تحصیل در آن آشنا نبوده است. براى اثبات این مطلب به چند شاهد از کتاب او اشاره خواهیم کرد .

جنبش "انصارالله" چگونه کابوس مثلث آمریکا، وهابیت و صهیونیسم شد؟



سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن
73 فرقه به نقل از خبرگزاری مشرق:

اسلام تایمز : "نجران"، "جازان" و "عسیر" استان‌هایی بودند که در سال 1934 میلادی موقتاً از یمن به عربستان ملحق شدند و قرار بود پس از 20 سال به یمن برگردند؛ اما آل سعود از پس دادن این مناطق به یمن استنکاف می‌ورزد و برای جلوگیری از بازپس‌گیری این مناطق، همواره در پی نفوذ در یمن است.

یمن یکی از کشورهای مجاور عربستان است که با وجود موقعیت جغرافیایی و منابع زیرزمینی، کشوری کمترتوسعه‌یافته است، با این حال همیشه عربستان به این کشور چشم طمع داشته است، از ده‌ها سال پیش تاکنون عربستان به دنبال جای پا باز کردن در این کشور بوده است، با توجه به اینکه جامعه یمن یک جامعه قبیله‌ای است، عربستان در این سال‌ها شروع به تطمیع رهبران قبایل یمن با پول کرده است تا این رهبران در راستای اهداف عربستان فعالیت کنند.

آشنایی با شیعیان زیدی یمن و رهبر فقید آنان

 

73 فرقه به نقل از مشرق: روز پنجشنبه  4 آذر ماه سال 1389 ، برابر با 18 ذی حجه سال 1431 ، همزمان با عید غدیر خم و روز بسیج مستضعفین ، علامه مجاهد سید بدرالدین طباطبایی حوثی ، رهبر شیعیان یمن و مروج فرهنگ بسیجی در یمن دعوت حق را لبیک گفت.
خبر وفات علامه علامه بدرالدین زیاد مورد توجه محافل خبری شیعیان ، خصوصا در ایران قرار نگرفت. بسیاری نمی دانستند که این سید بزرگوار ، مروج نهضت امام خمینی در میان شیعیان مستضعف و ستم کشیده یمن بود و در این راه تمام توان مادی و معنوی خویش را هزینه نمود و فراز و نشیب های سیاسی در منطقه و یمن ، او را در درستی مسیری که برگزیده بود مردد نکرد.

 بدر الدین الحوثی، در سال 17 جمادی الاول سال  1345 ه.ق در شهر «ضحیان» به دنیا آمد و در صعده (واقع در استان صعده در 243 کیلومتری شمال پایتخت یمن)  پرورش یافت.

کلیاتی در مورد زیدیه یمن و جنبش الحوثی


تحولات اخیر یمن و نقش شیعیان این کشور در این تحولات، مطالبی هستند که متأسفانه به دلایل سیاسی در جامعه ما کمتر به آنها پرداخته می شود. ما امروز در یمن با جریانی روبه رو هستیم که به نام جریان الحوثی معروف است. جریانی که در ابتدا بسیار محدود ولی روز به روز بر گستره آن افزوده شده است. خاستگاه این حرکت، منطقه شمالی یمن در استان صعده است. منطقه ای که خاستگاه ابتدایی حکومتهای شیعی زیدی یمن و در طول قرون متمادی با حوزه ها و علمای این مذهب عجین گشته است. برای فهم درست این حرکت باید کمی به عقب برگردیم و دسته بندی کلی از زیدیه داشته باشیم.

ادوارد اسنودن هویت واقعی خلیفه داعش را برملا کرد!

به گزارش 73 فرقه به نقل از سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه لبنانی \"الدیار\" نوشت: سرکرده گروهک تروریستی داعش که خود را خلیفه مسلمانان می داند، برای اینکه مسلمین به ویژه اهل سنت را با خود همراه نماید، نام ابوبکر را انتخاب کرده است.

داعش، ایزد‌ی‌ها را به اجبار مسلمان می‌کند + فیلم

عناصر داعش که رویکردی تندرو‌تر از القاعده دارند پس از حمله به روستاهای ایزدی‌ها، آن را با انتخابی ساده روبرو می‌کنند: پذیرفتن دین اسلام یا کشته شدن.

به گزارش 73 فرقه به نق از ابنا، گروه تروریستی داعش روز گذشته تصاویری ویدیویی را منتشر کرد که در آن نشان داده می‌شود اعضای اقلیت ایزدی‌ها در عراق، دین اسلام را می‌پذیرند.

آشنایی با ایزدیان عراق + تصاویر

پس از آنکه  نیروهای داعش اقلیتهای شمال عراق از جمله "ایزدیان" (یزدیان) را مورد تهاجم قرار داد و بیش از دهها تن از مردان را اعدام و دختران و زنان آنها را به اسارت برد نام این اقلیت مذهبی بر سر زبانها افتاد .

به گزارش 73 فرقه به نقل از  فرارو، نیروهای داعش پس از آنکه هفته گذشته شنگال، را به تصرف خود درآوردند به پیروان آیین ایزدی که آنان را شیطان پرست می دانند هشدار دادند که اگر مسلمان نشوند مجازات مرگ در انتظار آنان خواهد بود.
پس از آن هزاران نفر از ایزدیان از ترس جان خود به کردستان، سوریه و مناطق کوهستانی فرار کرده و اکنون در شرایط وخیمی به سر می برند. 

آیا نام ایزدی‌ ها برگرفته از نام یزید بن معاویه است؟

نام ایزدی‌ها یا یزیدی ها هیچ ربطی به "یزید" و همچنین به شهر ایرانی "یزد" ندارد؛ ولی می‌گویند از واژه فارسی ایزد مشتق شده است که به معنی الهه یا رب‌النوع است. نام ایزدی، که ایزدی‌ها خود را به آن می‌نامند، به معنی «پرستندگان خدا» است.

به گزارش  73 فرقه به نقل از «شیعه نیوز»،  در بین قربانیان گوناگون پیشروی‌های گروه تروریستی در خاورمیانه، یک گروه ۵۰ هزار نفری هم هستند که در کوه‌های شمال غرب عراق بدون آب و آذوقه گرفتار شده‌اند؛ گروهی پر رمز و راز که عمیقا باورمند به دین خود هستند ؛ گروهی موسوم به "ایزدیان یا "یزیدیان".

غیر از من همه باید به یاد خدا باشند!!!!

قطب صوفیه ملاسلطانی: غیر از من همه باید به یاد خدا باشند!!!

نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه ملاسلطان بیچاره یا همان صوفیه نعمت اللهی گنابادی در جلسه۲۲ تیر ۹۳ در دولتسرای تهران، تکالیف شرعی را از گردن خود ساقط کرد.

در این سخنرانی به اصطلاح عرفانی  نورعلی تابنده خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: غیر از من همه باید به یاد خدا باشند، من اگه به یاد خدا نباشم عیب ندارد، خدا کاری ندارد، ولی شما همه باید بیاد خدا باشید!

با بررسی کتب اقطاب این فرقه به این نتیجه می‌رسیم که نورعلی تابنده به زعم خودش به مقام ربوبیت رسیده است!!!!!!!، چون در کتاب صالحیه صفحه ۲۳۳ آمده است: پس از یقین عبودیت نیست، ربوبیت است و تکلیف نیست!
منبع: صوفیه نت

برگزاری برنامه های مختلط تمرکزی توسط یک فرقه صوفی + تصاویر

برگزاری برنامه های مختلط تمرکزی توسط یک فرقه صوفی + تصاویر

قطب فعلی فرقه صوفیه اویسی که در آمریکا به سر می برد برنامه های مدیتیشن در قالب کلاس های متمرکز مختلط برای جوانان، مخصوصا ایرانیان مقیم خارج از کشور برگزار می کند.

 

به گزارش 73 فرقه به نقل از  فرقه نیوز؛ پیچیدگی های زندگی در جوامع امروزی و به دنبال آن ایجاد فشارهای روحی و روانی، دور شدن از معنویت، افزایش مادی گرایی، فرصت طلبی و فراموش شدن ارزش ها و کرامات اخلاقی، باعث ایجاد نوعی خلا و تشنگی مردم نسبت به مسائل معنوی و متافیزیکی شده است.

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ