بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

مطالعه و دانلود کتاب مفید رهبران ضلالت ( رد بر بابیت،صوفیه، و ...)

کتابی مفید در رد بر صوفیه، شیخیه، بابیت،بهائیت، اهل حق و اسماعیلیه

در فرمتهای مختلف

تالیف علی امیر مستوفیان

اعلام موجودیت حزب الله نیجریه

شبکه تحلیل و اطلاع رسانی صاحب نیوز نماهنگ تصویری «اعلام موجودیت حزب الله نیجریه» را منتشر می کند.

شیعیان نیجریه پر جمعیت ترین گروه شیعی در قاره آفـریقا هستند که تعـداد آنان را از ۴ تا ۱۰ میـلیون برآورد می‌کنند.
رهبر این گروه حجت الاسلام ابراهیم زکزاکی است. شیعیان نیجریه بیش از هر جای دیگر متاثر از انقلاب اسلامی ایران هستند و به صورت بارز تصاویر حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شیعه ایرانی را در حسینیه‌ها و مساجد و مجالس خود نصب می‌کنند.

دریافت نماهنگ تصویری اعلام موجودیت حزب الله نیجریه

ابراهیم زاک زاکی کیست؟

افزایش شمار شیعیان نیجریه و دلواپسی جدید صهیونیست ها

"خمینیون نیجریه"؛ نسل جدید شیعیان شمال آفریقا

ابتدا مردم این کشور نمی دانستند که امام خمینی (ره) شیعه بوده اند و پس از فهمیدن این مطلب میل به تشیع می یابند. علاقه به انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) در بین مردم نیجریه نیز طی سال های اخیر به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به قدری بالا رفته که گاهاً شیعیان نیجریه، «خمینیون» خوانده می شوند.

73 فرقه به نقل از سرویس سیاسی «فردا»: نیجریه کشوری با 170 میلیون جمعیت است که بیش از 60 درصد از مردم آن را مسلمانان و حدود 7 میلیون نفر آنها را شیعیان 12 امامی تشکیل می دهند و در سال های اخیر به دلیل افزایش روز افزون شیعیان این کشور، صهیونیست ها و وهابیت، چنگال خبیثانه خود را به سمت مردم این کشور و به خصوص مسلمانان نیجریه نشانه گرفته اند و در طول سال های اخیر در پی ایجاد اختلاف میان مسلمانان این کشور برآمده اند.  

تجاوز به کودک دوساله از زبان یک مادر رنج دیده ، حقوق بشر از نوع بهائی


متنی که در پایین می خوانید نمونه ای است از هزار جنایت بهائیان در گوشه و کنار دنیا که از زبان مادر ستمدیده و البته ساده و پاک ایرانی استکه اینچنین اسیر توطئه و ظاهر فریبنده بهائیان گردیده و در ادامه آن ، اینچنین مورد حمایت بیت العدل قرار گرفته است آیا براستی بهتر نبوده است بیتالعدل به بیت الوحش تغییر می کرد قضاوت امر با خودتان ! و این نقل ماجرا از زبان مادر فرزند :

دلم چنان آتش گرفته که احساسمی کنم لهیب آن به استخوانهایم رسیده است .جنایاتی که بر کودک بی گناهم ،تنها همدم و مونستنهایی هایم روا داشتند . برای همیشه روح و جانم را به آتش کشیده است.سالهاست که در زندان روحم اسیر شده ام و تنها انگیزه زنده ماندنم اجرای عدالتو مجازات کسانی است که با استفاده از حمایت هم پالکی هایشان ، آتش به زندگی دیگران می زنند . من در سرزمینی بیگانه زندگی می کنم . بی پناهی مرا در دام بهائیان شیطان صفتی قرار داد که ماهیت کثیف و غیر انسانی شان را در ماسک مهربانی و و انسان دوستی پنهان کرده بودند ، آنان حیوانات انسان نمائی هستند که برای رسیدن به خواسته های پلیدشان حتی به کودکی خردسال هم رحم نمی کنند . و بی پناهی یک مادر و کودک را به هیچ می گیرند . فریادم را به گوش انسانهای کره خاکی برسانید و بگوئید : جائی در همسایگی شما سرزمینی و جود دارد که در آنجا مادری دلشکسته ، بی صبرانه در انتظار اجرای عدالتو رسوائی عده ای بهائی انسان نما است.

رهبر بزرگترین گروه ضدشیعه در پاکستان به هلاکت رسید + عکس

به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع)، مقامات رسمی پاکستان اعلام کردند سرکرده یک گروه ضد شیعه که مسئول بسیاری از بدترین حملات فرقه‌ای در این کشور است، روز چهارشنبه در شهر لاهور به دست پلیس کشته شد.

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ