بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

اشتراکات بهائیان و تبشیری ها با اسرائیل

دوستی های دیرینه رژیم اشغالگر قدس با دو کانون تباهی بهائیان و تبشیری ها علتی خواهد داشت که باید در میان ماموریت های تعریف شده این رژیم برای کشور ایران و ایرانیان مسلمان جستجو کرد.

 

به گزارش 73 فرقه به نقل از انجمن رهپویان هدایت: فرقه ضاله بهائیت که از زمان تاسیس خود همواره به فتنه انگیزی مشهور بوده است و خواهر خوانده دیگرش (تبشیری ها) که وابستگی اش به اردوگاه جریان صهیونیزم مسیحی مشهود است دو کانون و فرقه مروج تباهی هستند که بین صهیونیست ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

 

چه روابطی حکم می کند که سرهربرت ساموئل (صهیونیست سرشناس و کمیسر عالی انگلیس در فلسطین) عزادار مرگ شوقی افندی باشد یا اینکه شوقی افندی تاسیس رژیم صهیونیستی را مصداق وعده الهی به ابناء خلیل و وارث کلیم بشمارد؟

 

به دنبال همین روابط دیده می شود که هیئت بین المللی بهائی در همان سال های اولیه تشکیل رژیم صهیونیستی رابطه صمیمانه شوقی با این رژیم را با آب و تاب تعریف می کند و از طریق نشریه محفل ملی بهائیان ایران اعلام می شود که بهائیان همواره روابط صمیمانه با دولت اسرائیل داشته اند.

 

رژیم اشغالگر قدس تا آنجا پیش می رود که امکانات ویژه ای را در اختیار فرقه ضاله بهائیت قرار می دهد و اداره مخصوصی به نام اداره بهائی در وزارت ادیان این رژیم تشکیل شده و وزیر ادیانش رسما در پارلمان این رژیم، جنبه بین المللی امر و اهمیت مرکز جهانی بهائی را یادآور می شود و حتی شیمون پرز پرس و ایهود اولمرت هم به این دوستی ها تاکید می کند.

 

اگر در کنار این روابط بسیار صمیمانه اسرائیل و بهائیان، دوستی های تبشیری ها با این رژیم اشغالگر را هم اضافه کنیم معلوم خواهد شد که جریان تبلیغ مسیحیت در ایران نیز همان راهی را می روند که بهائیان آن را در پیش رو دارند.

 

ماموریت جریان تبلیغ مسیحیت در ایران همانند فرقه بهائیت ماموریتی تباه کننده در بین ایرانیان مسلمان است و از این منظر است که در قاموس روابط پیدا و پنهان اسرائیل، تبشیری ها جایگاه ویژه ای پیدا می کنند و سران جریان تبشیر از سوی این رژیم تکریم می شوند.

 

در بعد رسانه ای هم نگاهی گذارا به سایت های راه اندازی شده توسط اردوگاه صلیبی گویای این است که آنها راهبرد خبری شان را طوری چیده اند که از تبشیری ها و بهائیان به عنوان دو اقلیت مظلوم در ایران نام برده شود و مدافعی تمام عیار برای این دو فرقه باشند.

 

اردوهای برگزار شده توسط اردوگاه صلیبی در اسرائیل با شرکت مسیحیان فارسی زبان ، تعریف و تمجیدهای سران تبشیری ها از اسرائیل، حمایت های دو جانبه اسرائیل و تبشیری ها همگی نشان دهنده علت های ناگفته حمایت از جریان تبشیر از سوی صهیونیست ها است.

 

در پایان باید خاطر نشان ساخت تمامی آنچه در این مجال اندک بیان شد تنها بخشی از علل ناگفته حمایت صهیونیست از بهائیت و مسیحیت تبشیری است که هم راستا با نظام سلطه و اسرائیل در تخریب فرهنگی ایران اهتمام جدی دارند.

منبع: انجمن رهپویان هدایت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ