بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

فعالیت فرقه دراویش گنابادی در نمایشگاه کتاب + سند


بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که از ابتدا گمانه زنی ها نشان از فعالیت فرق انحرافی به ویژه فرقۀ گنابادی در این نمایشگاه داشت.


به گزارش 73 فرقه به نقل خبرنگار انجمن رهپویان هدایت این گمانه زنی‌ها به حقیقت پیوسته و متاسفانه در سایۀ غفلت مسئولین این فرقه به راحتی کتاب های خود را در معرض فروش گذاشته است.

بازدیدهای میدانی خبرنگار این انجمن حاکی است کتاب های فوق در قالب انتشاراتی دیگر به راحتی در اختیار مردم گذاشته شده و متصدیان به کار جذب مخاطب به ویژه جوانان و نشر افکار انحرافی فرقه می‌پردازند.

نکته قابل توجه این است که غرفۀ مزبور ابتدا فهرست انتشارات خود را به بازدیدکنندگان ارایه و سپس فهرستی را ارایه می‌کند که شامل کتاب‌های نورعلی تابنده است.

این انتشارات پیش از این نیز وابستگی خود را به فرقه انحرافی گنابادی نشان داده چنان که سایت وابسته به این فرقه خبر افتتاح آن را به عنوان ار گان فرقه گنابادی منتشر کرده بود.

این در حالی است که فرقه گنابادی یکی از انحرافی‌ترین فرق موجود به شمار می‌آید که سردسته آن به نام نور علی تابنده پیش از این به ساحت حضرت زهرا (سلام الله علیها) توهین کرده بود. و یوسف مردانی یکی از شیوخ این فرقه هم دوازده نفر بودن ائمه شیعه را انکار کرده بود!

گفتنی است دیگر فرق انحرافی مانند فرقه شیرازی و یا انجمن حجتیه نیز از فرصت استفاده کرده و کتاب‌های خود را در نمایشگاه بیست و هفتم به راحتی توزیع می‌کنند که این موضوع تعجب اهالی دین و اندیشه اسلامی را در پی داشته است.

منبع: انجمن رهپویان هدایت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ