بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

اعلام وجود حزب الله پاکستان

جوانان غیور شیعه دیگر نمی توانستند رنج شیعیان و هم وطنان خودشان را تحمل کنند از این رو با کمک حزب الله لبنان اقدام به تشکیل حزب الله پاکستان کردند.

به گزارش 73 فرقه به نقل از فرهنگ نیوز ، چندی پیش حزب الله پاکستان تشکیل شد و رسانه های پاکستانی در این باره نوشتند: به ظاهر این گروه مقاومتی با "حزب الله" لبنان ارتباط دارد.در اولین عملیات شهادت طلبانه این گروه در پاکستان به مقری از پایگاه های تکفیری های افراطی حمله کردند و حدود چهل نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

خبرنگار فرهنگ نیوز گفتگوی اختصاصی با سید هادی نقوی دبیر کل حزب الله پاکستان داشته است که مشروح آن در ادامه می آید:

 

فرهنگ نیوز : جناب سید هادی نقوی از تاریخ تشکیل حزب الله در پاکستان برای ما بگویید؟

باتوجه به ناامنی های فراوانی که بر علیه شیعیان رخ می دهد ، گروهی از جوانان شیعه توانستند یک جنبش مقاومتی به نام گروه لبیک یاحسین تشکیل دهند، این گروه حوالی نه ماه پیش تشکیل شد، بعد از تشکیل این گروه مقاومتی ما توانستیم گروه های سلفی را شناسایی کنیم.نکته جالب این است که گروه های تکفیری تسلیحات پیشرفته ای داشتند و از سرکرده های وهابی خود پشتیبانی می شدند.

وی در ادامه اظهار داشت : ما گروه مقاومتی خود را از طریق اینترنت برهمه عرضه کردیم و توانستیم آشکارا اقدام به تهدید سایبری کنیم، باتوجه به فعالیت سایبری گروه ما، گروه سایبری حزب الله لبنان با ما ارتباط گرفت و ما توانستیم با برادرانمان در حزب الله  لبنان حملات گسترده ی سایبری علیه سلفیان و دشمنان اهل بیت درپاکستان داشته باشیم.

وی در ادامه گفت :بعد از این روابط ما با حزب الله لبنان عمیق تر شد، گروه ما خواستار هم نامی باحزب الله لبنان شدند، ما ازحزب الله لبنان درخواست کردیم که گروه ما هم نام شما باشد، آنها درجواب از ما استقبال کردند و درخواست ما را تأیید کردند، حزب الله پاکستان حوالی شش ماه است که فعالیت سایبری دارد، ولی اکنون به اضافه ی فعالیت سایبری اقدام به فعالیت نظامی هم کرده است.

 

فرهنگ نیوز : یعنی می توان عنوان کرد که شما اکنون زیرمجموعه ی حزب الله لبنان هستید؟

به لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام، بله، گروه مقاومتی حزب الله پاکستان رسما شکل گرفت؛ این گروه مقاومتی زیر مجموعه ی حزب الله لبنان است، ما همانند حزب الله عراق و حزب الله سوریه علیه نیروهای تکفیری فعالیت می کنیم، و با جان خود از فرهنگ غنی تشیع دفاع می کنیم.

 

فرهنگ نیوز : چه شد که اقدام به تشکیل گروه مقاومتی کردید؟

دراین یک سال اخیر، بسیاری از شیعیان توسط حملات گسترده ی وهابیت به شهادت رسیدند، بسیاری از خانواده ها داغدار شدند، فاجعه علیه شیعه درپاکستان بسیاراست، جوانان غیور شیعه دیگر نمی توانستند رنج شیعیان و هم وطنان خودشان را تحمل کنند از این رو اقدام به تشکیل این گروه کردند.

 

فرهنگ نیوز : استقبال جوانان پاکستانی چقدر بوده است و تا امروز چه تعداد جذب گروه شما شده اند؟برای نیروهایی که جذب کرده اید چه برنامه ای دارید؟

بنا بر مسائل امنیتی نمی توانم از تعداد نیروها به شما بگویم، فعالیت های گروه مقاومتی ما تازه شروع شده، به طبع بزرگترین فعالیت ما دوجنبه ی نظامی و سایبری دارد، وهابیت به طور عمیق در پاکستان نفوذ کرده، این غده ی سرطانی جامعه ی شیعی درپاکستان را فلج کرده است، در ابتدای امر، ما نظر به آن داریم که سایت ها و تخریب و شبهات علیه شیعه را که در سایت هایشان نشر می شود را نابود سازیم، و در مرحله ای دوم بتوانیم از نظر نظامی ضربات عمیقی به پیکره ی تکفیری ها وارد کنیم.

 

فرهنگ نیوز : باتوجه به رشد گروه های تکفیری؛ از جمله گروه جیش العدل؛ حزب الله پاکستان برای این گروه ها برنامه ای دارد؟

باتوجه به رشد گروه های تکفیری، از جمله گروه تروریستی جیش العدل، ما برای گروه های تروریستی مستقر در پاکستان خط مشی مناسبی را برنامه ریزی کرده ایم و گروه های تروریستی و تکفیری آماده ی هلاکت توسط نیروهای غیور استشهادی شیعی باشند. این گروه های تکفیری توسط کشورهای عربی اجیر شده اند، در واقع می خواهند در ابتدا به جمهوری اسلامی ایران که پایگاه شیعه در منطقه است ضربه بزنند. در راس این گروه های تکفیری عربستان قرار دارد اما عربستان در این بازی شکست خواهد خورد؛ هرچه عربستان سعی بر براندازی نظام های حامی مقاومت می کند نتیجه ای نمی بیند. شاهد حرف من پیروزی های قدرتمندانه گروه های مقاومت در سوریه است.

 

فرهنگ نیوز : اخبار رسیده حاکی از آن بود که شما توانستید بیش از چهل نفر از تکفیری ها را به هلاکت برسانید؟ از کمیت و کیفیت این عملیات برای ما بگویید؟

همانطور که به شما گفتم، بیش از نه ماه است که ما حرکت و مکان های وابسته به سلفی ها را شناسایی کرده ایم، ما در اولین حرکت توانستیم با یک نیروی استشهادی بیش از چهل نفر آنها را به هلاکت برسانیم.

 

فرهنگ نیوز: نظر شما درمورد شخصیت اول مقاومت سید حسن نصر الله چیست؟

سید حسن نصرالله شخصیتی است ستودنی، دشمنان بدانند که نسل و ذریه ی حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله و حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام که همان سادات هستند، ریشه ی دشمنان اسلام را خواهند سوزاند، امام سیدعلی خامنه ای در ایران، آیت الله سید علی سیستانی در عراق و سید حسن نصرالله در لبنان، این سه سید توانسته اند ضربات سهمگینی بر پیکره ی دشمنان وارد کنند.

 

فرهنگ نیوز : باتوجه به اولین عملیات نظامی و استشهادی حزب الله پاکستان، تکفیری های مستقر در پاکستان به شما وعده ی نابودی دادند، آیا سلفی ها می توانند شما را نابود کنند؟

ما درپاکستان مکان خاصی نداریم، بله سلفی ها ما را تهدید به نابودی کردند ولی این را بدانند که نمی توانند ما را نابود کنند، حزب الله پاکستان رشد بسیارعمیقی داشته است، طوری این عملیات استشهادی ضربه ای بر پیکره ی دشمنان زد که نیروهای امنیتی آل سعود خود وارد عمل شدند.عربستان صراحتا اعلام کرد که تا یک ماه دیگر حزب الله پاکستان دیگر وجود نخواهد داشت، ولی ما به آل سعود می گوییم که ما شیعیان با غیرت خود دستان پلید آل سعود را در پاکستان قطع می کنیم.

 

فرهنگ نیوز :وضعیت شیعیان پاکستان از لحاظ معیشتی و اقتصادی بسیار تاسف بار گزارش شده است، آیا حزب الله پاکستان برای این وضعیت برنامه ای دارد؟

بله، وضعیت اقتصادی شیعیان خوب نیست .گروه مقاومتی حزب الله پاکستان، توانسته است که کمپ هایی ایجاد کند که شیعیان توسط دشمنان شیعه به کار گیری نشوند، کارهایی انجام شده ولی ما در ابتدای کارخود هستیم، امیدواریم که با عنایت اهل بیت علیهم السلام وضعیت را به سمت بهتری سوق دهیم.

 

فرهنگ نیوز : آیا حزب الله پاکستان فقط از شیعیان دفاع می کند؟

حزب الله پاکستان از امت اسلام دفاع می کند و نه فقط از شیعیان؛ سلفی ها خطری بزرگ بر همه ی مسلمانان هستند. سلفی ها و تکفیری ها در هر لحظه و به هرروشی مسلمانان را تهدید می کنند.شاهد حرف من همین است که این روزها همه دنیا می بینند که در سوریه هر روز این تکفیری ها یک جنایت جدید می کنند. برخی ادعا کرده اند که حزب الله پاکستان تشیع را دنبال می کند در پاسخ به این افراد باید گفت : به طورکل حزب‌الله پاکستان یک جنبش اسلامی و ملتزم به اسلام است همچون حزب الله لبنان . حزب‌الله متشکل از عده‌ای مردم است که به مکتب اهل بیت ایمان دارند اما عملکرد این جریان برای تمام پاکستان اعم از مسلمانان است.

 

فرهنگ نیوز : تعداد شهدای حزب الله پاکستان، تاکنون چند نفر بوده است؟

از ابتدای تاسیس گروه تا امروز 3 نفر از اعضای گروه به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

 

درپایان از شما بابت این مصاحبه تشکر می کنیم.

داشتن یک لوگوی جذاب + تبادل لوگو با وبلاگ ها = افزایش بازدید و نظرات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ