بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

پاسخی به توهین امام جمعه مالزی به شیعیان در خطبه‌های نماز با یک فیلم کوتاه

چندی پیش امام جمعه مالزی در بیانات خطبه‌های نماز جمعه بجای کمتر کردن تفرقه و شکاف بین مذاهب مختلف اسلامی، باعث بجان هم انداختن مردم شده و  ادعا کرده بود که شیعیان مردم را به لواط تشویق می‌کنند.

در حالی که هیچ یک از فقهای شیعه از قدما و متأخرین در حرمت لواط لزوم اجرای حد بر آن شک و تردیدی نداشته اند!
این خطبه‌ها که با عنوان «شیعیان ویروس هستند» آغاز شده، ادعا کرده بود که: پنج مورد از عقاید اصلی شیعیان شامل «تشویق به لواط»، «عزاداری ماه محرم»، «دفاع از عمل متعه (ازدواج موقت)»، «به چالش کشیدن مقدسات اهل تسنن» و «نامیدن شیعیان به عنوان اهل سنت واقعی» است!

چندی پیش نیز دپارتمان توسعه اسلامی مالزی در فتوایی در سال ۱۹۹۶ اعلام کرد: مذهب تشیع حرام و ممنوع است و ضروری است که مسلمانان مالزی فقط از اعتقادات، آداب و رسوم و تعالیم اهل سنت پیروی کنند.

این بی‌عدالتی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که توافقنامه «امان» مبنی بر به
رسمیت شناخته شدن شاخه‌های مختلف اسلامی از جمله مذاهب چهارگانه اهل سنت، مذهب جعفریه، زیدیه (از فرق شیعه) و فرقه عبادی و طاهری ، در سال ۲۰۰۵ از سوی «عبدالله احمد بداوی» نخست‌وزیر سابق و «عبدالحمید عثمان» وزیر وقت امور اسلامی مالزی امضا شده است.

در این توافقنامه که مالزی نیز از امضاکنندگان آن بوده به صراحت آمده است: «هر یک از پیروان چهار شاخه اهل سنت (حنفی، مالکی، شافعی و حنبلی) یا دو شاخه شیعیان (جعفری، زیدی) یا فرقه‌های عبادی و طاهری مسلمان هستند و نباید آنها را خارج از دین خطاب کرد.»

در ادامه این خطبه‌ها آمده بود که: گسترش تشیع در مالزی هنگامی مایه نگرانی بیشتر می‌شود که پیروان آن افرادی تحصیل‌کرده و دارای پیش‌زمینه‌های مذهبی هستند که یکی از اهداف آنها ترویج مذهب تشیع در میان قشر تحصیل‌کرده در دانشگاه‌ها و عوام است.

نظر: خود این اعتراف دلیلی بر حقانیت شیعه است! و اینکه چرا باید قشر تحصیلکرده و مذهبی پیرو مکتب اهل بیت (علیهم السلام) باشند!؟؟؟ و چرا باید تحصیلکرده ها بیشتر به شیعه متمایل باشند؟

در ادامه کلیپی را می بینید که در آن خود اهل سنت به  جائز بودن لواط نزد بزرگانشان اعتراف میکنند!؟

دریافت
حجم: 2.87 مگابایت
منیع خبر: خبرگزاری فارس
آقا با احترام شما خودتان هم ناخواسته باعث لطمه به وحدت مسلمین شدید با این فیلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ