بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

برگزاری برنامه های مختلط تمرکزی توسط یک فرقه صوفی + تصاویر

برگزاری برنامه های مختلط تمرکزی توسط یک فرقه صوفی + تصاویر

قطب فعلی فرقه صوفیه اویسی که در آمریکا به سر می برد برنامه های مدیتیشن در قالب کلاس های متمرکز مختلط برای جوانان، مخصوصا ایرانیان مقیم خارج از کشور برگزار می کند.

 

به گزارش 73 فرقه به نقل از  فرقه نیوز؛ پیچیدگی های زندگی در جوامع امروزی و به دنبال آن ایجاد فشارهای روحی و روانی، دور شدن از معنویت، افزایش مادی گرایی، فرصت طلبی و فراموش شدن ارزش ها و کرامات اخلاقی، باعث ایجاد نوعی خلا و تشنگی مردم نسبت به مسائل معنوی و متافیزیکی شده است.

از این رو ایجاد هرگونه روزنه ای تحت عنوان کلاس معنوی، آرامش روحی و روانی، تفکر و خودشناسی، به شدت موجب جذب افراد به ویژه صدمه دیدگان از وضعیت روزافزون مشکلات زندگی شهری و تمدن به اصطلاح پیشرفته صنعتی شده است.

این روزها نادر علی عنقا قطب فعلی فرقه صوفیه اویسیه برنامه های مدیتیشن در قالب کلاس های تمرکز همراه با ارتباط دختر و پسر به عنوان یار طریقتی اجرا می کند.

 

موسس فرقه صوفیه اویسیه در ایران شخصی به نام جلال الدین ابوالفضل عنقا است. وی در سال 1266 قمری متولد و در سال 1323 قمری در گذشت.

بعد از او پسرش محمد عنقا مدعی شد و فرقه را گسترش داد. پسر محمد به اسم صادق عنقا لقبی به نام شاه مقصود برای خود گذاشت و سلسله اقطابی را درست کرد و خود را به امیر مومنان علی (علیه السلام) رساند.

صادق عنقا متولد 1294 قمری است . وی پسرش نادر علی عنقا (صلاح الدین) را که ورزشکار بدنسازی بود قطب نمود.

گفتنی است؛ موسس این فرقه از این جهت سلسله خود را به اویس قرنی(علیه السلام) می رسانند که می گویند اویس بدون آنکه به دیدار پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) نایل آید به آن حضرت ایمان آورد و از جانب آن حضرت بشارتی در حق او داده شد صوفیان به کسانی که بدون رسیدن به حضور مرشدی از روحانیت او کسب فیض کنند اویسی گویند.

برنامه صبحانه ایرانی

 

 

 

دریافت هزینه های بالا همراه با تخفیف ویژه برای اعضای صوفیه

 

 

 

 

کلاس های تمرکز

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ