بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

غیر از من همه باید به یاد خدا باشند!!!!

قطب صوفیه ملاسلطانی: غیر از من همه باید به یاد خدا باشند!!!

نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه ملاسلطان بیچاره یا همان صوفیه نعمت اللهی گنابادی در جلسه۲۲ تیر ۹۳ در دولتسرای تهران، تکالیف شرعی را از گردن خود ساقط کرد.

در این سخنرانی به اصطلاح عرفانی  نورعلی تابنده خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: غیر از من همه باید به یاد خدا باشند، من اگه به یاد خدا نباشم عیب ندارد، خدا کاری ندارد، ولی شما همه باید بیاد خدا باشید!

با بررسی کتب اقطاب این فرقه به این نتیجه می‌رسیم که نورعلی تابنده به زعم خودش به مقام ربوبیت رسیده است!!!!!!!، چون در کتاب صالحیه صفحه ۲۳۳ آمده است: پس از یقین عبودیت نیست، ربوبیت است و تکلیف نیست!
منبع: صوفیه نت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ