بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

اعتراض شدید‌الحن یوسف مردانی به مکتوب شدن قرآن + صوت!!!

یوسف مردانی شیخ کرج می گوید: می‌گویند پیغمبر ما قرآن داشت قرآن کتاب نیست که تو نوشتی آقا، قرآن کتابی است که در سینه پیغمبر نازل شده و احتیاج به نوشتن نبوده است!

یوسف مردانی یکی از شیوخ فرقه سیاسی تابنده در یکی از مجالس فقری این فرقه به مکتوب شدن قرآن و کتب الهی اعتراض کرد.

 
شیخ کرج در این سخنرانی جنجالی اظهار کرد: موسی ماموریت می‌یابد که از حضرت خضر علم لدنی فرا بگیرد. آیا علم لدنی حضرت خضر از چه کتابی به او یاد داد؟
 
وی در ادامه گفت: دین به کتاب مربوط نیست! اگر به کتاب مربوط بود حضرت آدم یک کتاب داشت یا انبیا یک کتاب داشتند!
 
وی همچنین گفت: می‌گویند پیغمبر ما قرآن داشت قرآن کتاب نیست که تو نوشتی آقا، قرآن کتابی است که در سینه پیغمبر نازل شده و احتیاج به نوشتن نبوده است! در زمان عثمان نوشتن. از سینه پیغمبر به سینه علی منتقل شد از سینه علی به سینه حسن از سینه حسن به سینه حسین همین طور ادامه دارد.
 
(منظور از همین طور ادامه دارد این است که اکنون قرآن در سینه قطب این فرقه که قادر به روخوانی از روی قرآن نیست می باشد)

یوسف مردانی در ادامه گفت: او قرآن ناطق است احتیاج به نوشتن نبود تورات را ۲۰۰ سال بعد از موسی نوشتند انجیل را ۱۵۰ سال بعد از عیسی نوشتند قرآن را ۲۵ سال بعد از پیغمبر اکرم نوشتند چرا خودشان ننوشتند لازم نبود بنویسند! هر کس دین بخواد برود دنبال دین بگردد، از خدا بخواد دین مال خداست. خدا باید مامور خودش را نشان دهد نه اینکه من برم هر کس را که بخواهم انتخاب کنم!


برای دریافت فایل صوتی از به ادامه مطلب بروید:
دریافت

 

سه شنبه ۷ بهمن ۹۳ , ۱۴:۴۸ محمدرضا طاعتی
چرا اینقدر می چسبید به پاچه ی دیگران؟!

در دنیا انسان ها با باورها و عقاید مختلف وجود دارند. همه که نباید شیعه و مسلمان و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشند که.

تفاوت ها را خداوند خلق کرده. گل سرخ و زرد و سفید. درختان کوتاه و بلند. کوه ها و تپه ها. انسان های سیاه و سفید و سرخ و زرد. چشم بادامی و چشم درشت.

اگه خدا می خواست می توانست همه را مسلمان شیعه و نوکر و سر سپرده امام علی خامنه ای خلق کند.
اما این کار را نکرده، چون صلاح را بر آن دیده که بندگانش آزاد باشند و آزادانه در این دنیا زندگی کنند. یکی یهودی - یکی بهایی - یکی مسلمان - یکی بودایی - یکی بی دین.

کسی که حقیقت را پیدا کرده احتیاج ندارد که خود را برایش جر دهد و دیگران را به زور پلیس و زندان و گشت ارشاد و بسیج و ... متقاعد به آن حقیقت کند!

حقیقتی که متوسل به زور و تهدید و سرکوب شود، حقیقتی است شیطانی.
با سلام
باورها و عقاید مختلف ممکن نیست همشون حقیقت باشن!!
تفاوت درخلق هم ربطی به تفاوت در عقاید و فرق نداره!!
حرفهای دیگتون هم  ربطی به وبلاگ و بحث ما داره!!؟؟؟
اون تفاوتهایی که فرمودید تفاوتهای طبیعی است که انسان در انتخاب آنها دخالتی ندارند و به خاطر سیاه یا سفید بودن و یا کوتاه و بلند بودن کسی را مورد مواخذه قرار نمی دهند امااعتقاد چیزی است انتخابی و بخاطر انتخاب غلط آن انسان را مورد مواخذه قرار می دهند بنابراین قیاس شما مع الفارق است پس اگر بپذیرم که عقیده امری انتخابی است و نه طبیعی عقل حکم می کند که انسان امر درست را انتخاب کند و برای انتخاب درست باید تحقیق مطالعه و بررسی کرد و بهتر است جنابعالی به جای هوچیگری و آسمان و ریسمان کردن کمی به عقلت فشار بیاوری و تحقیق کنی چون متاسفانه حرفهایت آنقدر عامیانه و سطحی بودند که حتی نتوانستم خودم را متقاعد کنم که به آنها پاسخ دهم
آقای طاعتی اشتباه شما اینه که انسان را گل فرض کردید که یکی قرمز باشه یکی سفید ویکی بنفشه باشه یکی لاله و...      خداوند انسان را کرامت داده به پیروی از دین وآیین صحیح    انسان را اشرف مخلوقات قرار داد البته بعد از پیروی از حجج الهی   شما اونقد از ارزش خودت کم کردی که خودت را از مرحله انسانیت وحتی حیوانیت هبوط دادی وبه گل که گیاهی با نفس نباتی هست پیوند زدی هیچ گیاه یا حیوانی مسئول نیست اما انسان مسئولیت داره برو وظیفه خودت را به عنوان انسان بشناس وبهش عمل کن
با سلام

درسته که انسان میتونه هر دین و مسلکی داشته باشه اما اگه مسلمانه باید قدم در راه راست بگذارد . وظیفه هر مسلمان هم امر به معروف و نهی از منکر است . حال اگر شخصی بر نوشته شدن قرآن ایراد میگیرد باید در قبال این چنین حرفهایی مقابله کرد . اینان به آرامی بدعت در دین میکنند و روزی میرسد که آیندگان باور میکنند و دیگر از دین هم خبری نخواهد بود .
سلام
شاید آقای طاعتی اشتباه کرده که رنگ و نژاد بشر را با عقیده مقایسه کرده ولی آقایان کریم و ناشناس و امین هم در جهل مرکب مانده اند.
خداوند عالم به پیامبر اعظم دستور داد که بگو "من هم بشری مانند شما هستم ....(وتنها تفاوت من با شما در وحی است)".
اما در این مسلمانان شیعه نظاره کنید که چگونه دست و پا و جای قدمهای بشری مثل خودشان را می بوسند و مقامی برای او قائل میشوند که پیامبر هم برای خودش قائل نمیشد.
حضرت آیت الله خامنه ای که در زمانی که به رهبری جمهوری اسلامی رسیدند که آیت الله نبودند و برای خالی نماندن جایگاه ولایت فقیه مرتبه آیت اللهی به ایشان داده شد.
اما اکنون آقایان دیگر که از راه تحصیل علوم دینی به مقام آیت اللهی رسیده اند چنان بر دستان ایشان بوسه میزنند که نعوذ بالله این فکر به ذهن آدم خطور مبکند که حضرت ایشان مقام و مرتبه ای بسیار بالا (و شاید حتی بالاتر از امامت و پیغمبری) دارند.
شما هم که اعتقاد دارید "اگر مسلمانه باید قدم در راه راست بگذاره" شما هم در اشتباهید.
آقا جان هیچ بایدی در کار نیست.
هرکس مختار است در حد ظرف درک و تشخیص خود از معرفت هستی بچشد. حتا اگر این معرفت با معرفت آقای خامنه ای و دیگران و دیگران یکسان نباشد.
معرفت آمپول نیست که برای درمان به انسانها تزریق شود.
و اصولا تمام مشکلات بشر از زمانی آغاز میشود که به جای تفکر در ذات و فلسفه هستی ، بخواهد از دیگران تقلید کند. حال چه این تقلید از شخصی مثل یوسف مردانی باشد چه تقلید از آقای خامنه ای و دیگران و دیگران.
شما و امثال طرز فکر شما هم بهتر است به فکر آخرت خودتان باشید و دست از سر به راه کردن دیگران (آن هم به هر قیمتی-مثل  زور) بردارید.
هر کسی خودش مسئول اعمال خود است.
نه کسی را تو گور شما میگذارند و نه شما را در گور دیگری.
خداوند عالم هم در فرآن فرموده است : "لا اکراه فی الدین" یعنی "در دین اجباری نیست".
ولی امثال شما مبخواهد همه را به زور مسلمان و آن هم شیعه دو آتشه کند.
و مسخره تر از همه این است که اگر طفلی از پدر و مادری شیعه به دنیا بیاید همان لحظه شیعه میشود و هرگاه در بزرگسالی بخواهد دین خود را تغییر دهد از دیدگاه امثال شما کافر محسوب میشود. در حالی که آن شخص در انتخاب دین خود هیچ نقشی نداشته است. و این مضحک ترین لطیفه در اجرای آیه قرآن (لا اکراه فی الدین) توسط شما و امثال شماست.
این را در کنار امر به معروف اجباری خودتان بگذارید و به آن فکر کنید. همین دو لطیفه کافی است تا شما را تا آخر عمر بخنداند.
آیت الله بودن یا نبودن عنوانی است که مردم و جامعه روحانیت به علما می دهند نه اینکه درجه علمی باشد.
درجه علمی اجتهاد است که رهبر معظم بدان دست یافته بوده و در آن تبحر داشتند.
در ضمن شما خلط مبحث میکنید چون تقلید در امور اعتقادی به هیچ وجه جایز نیست.
و اینکه هیچ کس مسئول اعمال دیگری نیست هم یک شعار شیطانی به ظاهر زیباست.
کلکم راء و کلکم مسئول چه می شود؟؟
امر به معروف و نهی از منکر چه می شود!؟؟
احکام قضایی و حکومتی پس چه می شوند؟؟
لا اکراه فی الدین معنیش این نیست که هر کسی هر غلطی که خواست بکند!

سلام...لذت بردم از خواندن این گزارش....
یه سوالاومد توی ذهنم...در هر مسلکی نخاله ای هم یافت میشه....
توی دادگاه خانواده هم بزور حکم به طلاق دادن میشه بلحاظ وجوب شرایط طلاق یا مثلا اعتیاد.و ممکنه معتاد بعد از مدتی دقیقا ترک اعتیاد کنه...خب تکلیفش چی میشه در حالیکه همسرش رفته و ازدواج کرده چون حکم طلاقشو از دادگاه گرفته یا طلاق غیابی گرفته و شوهر میاد میبینه جا تره و بچه نیست...اینکه خدا بواسطه عقل هر کسی او را مواخذه میکنه که جای بحث نداره...مسلمانی هم که مراتب مختلف داره....حالا اگر کسی تفکرش غلط شده باشه ..شنونده چه جایگاهی داره جز اینکه باید عاقل باشه..کلام ایمه از کلام قران جدا نیست....وقتی بعضیها امامان معصوم س را خدا میدانند و خالق میدانند و در مراسم عذاداری سیدالشهدا حضرت را خدا میدانند و فرزندانشان را نیز خدا مینامند و گاها خود را سگ و نوکر و از این غلات...خب این فرق هم بهشان برمیخوره و استحاله میشن که علی اباد شهری......فقر الی الله درئیشی الی الله که میراث همه انیا شاید هست برای شناخت...اما اینکه کسی بخواد سلیقه خودشو بخطلا به دیگران تفیض و تفهیم کنه که میشه مثل داعش....امیدوارم خدا نجات بده هر کسی را که ادعای مریدی میکنه بر مخلوقی دیگر...و هرکه بنام رسول مکرم مولی الموحدین علی ع و فرزندانش میخواد بدعت به دین و کلام خدا و اهل بیت س وارد کنه اگه قابل اصلاح نیست ...روسیاه  جهان بشه... اهل حق بودن دایم تا اهل حق.تا حق از زبان هر نفسی چی تعبیر بشه...امر به معروف و نهی از منکر هم بی قاعده نیست...کلام وهن و بدعت بدترین تخریب را بهمراه دارد....مثال دیگران را به سخره نوشتن هم نوعی گن است.منظورم مثال گل زرد و سرخ بود...کنایه این مثال را رها کردید و چسبیدید به گلها..همه چهار فرق سنی هم قتل شیعه اثنی عشری را واجب نمیدانند.اقای مردانی و یا هر یک از اقایان و شیوخ  باید ارادتمندانشان حواس جمع باشند و دیگران هم بفهمند که سرسپردگی فقط به خداوند عزوجل واجب است وبس/چون انالله و انا الیه راجعون داریم و نه انا الیه فلانی..درپناه حق باشید
مردم عنوان آیت اللهی نمیتوانند بدهند به هیچ طلبه ای..در اینصورن مقام دکتر و مهندس را هم مردم میدهند..؟
جامعه روحانیت هم خیر..بلکه بعد از گذراندن تحصیلات حوزوی و مراحل بترتین به ایت اللهی و اجتهاد میرسد یک طلبه و کسب جامع الرایط بودن هم که سخت ترین درجه است..
رهبر معظم در خصوص زمان دریافت اجتهاد خودشان تا الان توضیحی ندادند از فروتنی..
در امور اعتقادی تحقیق رواست و تقلید ممنوع/
هیچ کس مسول اعمال غلط دیگری نیست..انچنانکه گناه اشتباهات ما به گردن شیطان نیست و به عهده خودمان است اما اگر بزرگی عارفی و هر کسی با هر مسولیتی...و راحتترش والدین خانواده ریتم غلطی را اموزش دهند گناه فرزندانم به عهده ایشان است که بد اموزی کرده اند و از اینرو خطای اموزشی یک معلم اگر گناه باشد به تعداد دانش اموزانش تکثیر و و تکثیر میشود و همانطور اگر کار ثوابی را بیاموزاند....اما تصمیم گیرنده باز در نهایت با توجه به سن و سال و عقل خود فرد میشود..
گناه اهل نهروان به گردن حضرت امیر ع نبود..
این سخن نیز به پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلم منسوب شده، و به گونه‌ای رواج یافته که در بین اقشار مختلف مردم حتّی مجامع غیر علمی نیز شایع شده است. در کتب شیعی هیچ سندی برای آن وجود نداشته و صرفاً منقول از کتب سقیفه‌گرایان است.

خب اینجوری اگه باشه که دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه چون در مدیریت یک اداره ممکنه هزار نوع بیان عقیده بشه برای یگ سیاست اون اداه چون همه احساس مسولیت میکنند/
حکم حکومتی و قضایی تعریف شده برای جزای بزه هایی که مشخص شده..
هر کشوری تعاریف خودشو در این زمینه داره 
مثلا عرستان دزدی را با قطع دست جزا میده به هر عنوانی///
امر به معروف و نهی از منکر هم تعریف شده است.

لا اکراه فی الدین اصولا با بی ادبی جواب داده نباشد بشه که شما بعنوان پاسخ دادن به اقای مغنیه بتندی بیان کردید که(هیچ غلطی) از شما بعید بود
خوب بود شما برداشتت از لااکراه فی الدین را بیان میکردی...
و البت پرواضحه این ایه ربطی به غلط کردن نداره..بلکه براحتی میفرماید در دین زور و اجباری نیست..نکه بزرگان بعضی میگن در اسلام اوردن اجبار نیست...بعضی میگن در انجام  دادن ..............بحثش سنگیه میشه.....
بزرگترین درس از ایمه س شکیبایی ست و نرم گفتار بودن.......
فرق بین شیعه اثنی عشری با دیگر فرق عدم تعصب خشک است و داشتن برهان و دلیل
يكشنبه ۵ آذر ۹۶ , ۱۹:۳۸ سرباز امام زمان عج
سلام و خسته نباشید خدمت حاج آقا علوی عزیز 

حاج آقا اگر زحمتی نیست وبلاگ مرا با نام دراویش گمراه گنابادی لینک بفرمایید من شما را لینک نمودم
التماس دعا

سرباز امام زمان (عج)
سلام علیکم
وبلاگتان را دیدم
وجود خارجی ندارد؟!؟!؟!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ