بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

الازهر مصر: جهاد علیه داعش واجب است!

جهاد علیه داعش واجب است
به گزارش 73 فرقه الازهر مصر با برگزاری نشستی ضمن تاکید بر وجوب مقابله با گروه‌های تروریستی حتی در صورت کشته شدن در این مسیر، بیرون راندن تروریست‌ها از کشورهای مسلمان را خواستار شد.

الازهر در نشست خود تحت عنوان «ظالمان و خوارج» اعلام کرد: گروه‌های تروریستی همچون داعش، اخوان‌المسلمین، و انصار بیت‌المقدس بر مساله حفظ وحدت هیچ توجهی ندارند چراکه همواره خواهان در دست گرفتن قدرت و یا پیگیری انگیزه‌های قومی و حزبی خود هستند و در این راه از دین به عنوان پوششی که تهمت‌ها را از آنها دور کند و حقیقت را پشت آن پنهان کنند، استفاده می‌کنند.

الازهر با اشاره به سخنان خداوند متعال مبنی بر اینکه مجازات کسانی که با خداوند و رسول خدا می‌جنگند و خواهان ایجاد فساد در زمین هستند، قتل است، تاکید کرد که حاکم جامعه باید برای مجازات کسانی که دست به قتل و کشتار مردم می‌زنند، اختیار و آزادی لازم را داشته باشد.

الازهر در نشست خود تاکید کرد که اخوان المسلمین سعی دارد تا کشتارهای خود را به عنوان امری جایز مطرح کند و حاکم جامعه باید هر کس را که ترویج کننده افکار آنان است را مجازات کند.

منبع: شفقنا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ