بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

دانلود کتاب « جان شیعه ، اهل سنت »، عاشقانه‌ای برای مسلمانان

جان شیعه، اهل سنت

رمان «جان شیعه، اهل سنت: عاشقانه‌ای برای مسلمانان» به قلم خانم فاطمه ولی‌نژاد منتشر شد.

به گزارش 73 فرقه به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید؛ این اثر با رویکرد وحدت شیعه و سنی و به منظور استفاده تمام اقشار جامعه، از چاپ اول به صورت رایگان در فضای مجازی توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام  و به اهتمام مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید منتشر شده است.

این کتاب داستان یه دختر و پسر شیعه و سنی هستش که تو بندرعباس با هم ازدواج می کنن، الهه به شدت دنبال سنی کردن مجید هستش و سر همین قضیه ماجراهای جالبی پیش میاد و مناظره های جذاب.... تا اینکه پای یه وهابی به زندگی شون باز میشه و  به خاطر فتنه اون وهابی، پبوندشون تا مرز فروپاشی پیش میره و نهایتا با محبت و مودت مومنانه، زندگی شون رو نجات میدن و در نهایت به دنبال ماجراهای مختلفی عازم پیاده روی اربعین میشن... الهه سنی می مونه و با همون مذهب اهل سنت دلبسته امام حسین علیه السلام میشه و با شوهر شیعه اش کنار میاد.

نگارنده در مقدمۀ کتاب آورده است:

هرآنچه در این صفحات سراسر سرمستی نگاشته ام، از جام جملاتی جانانه تا نغمه ناله هایی غریبانه، همه از افاضه فضل خدا بوده و عطر عنایت اهل آسمان و در این میان، این سرانگشتان سراپا تقصیر، تنها توفیق نگارش یافته اند و حالا در نهایت شوق و شرمندگی، این اثر را تقدیم می کنم به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و به تمامی نور چشمانم از عزیزان اهل تسنن و تشیع که کلام بی همتای خداوند متعال به ما فرمان داده است: «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» و پیامبر رحمت و سرور این امت فرموده اند: «مؤمنان با هم برادرند و خون شان برابر است و در برابر دشمن، متحد و یکپارچه اند.» و این سخن امام راحل ماست که خطاب به عزیزان اهل تسنن فرمودند: «ما با هم برادر بوده و هستیم و خواهیم بود. مصلحت ما، مصلحت شماست.» و حالا ما به پیروی از عقل و شرع و به اقتدای عشق و ایمان، تا پای جان اهل وحدتیم.

دانلود کتاب

سلام علیکم خسته نباشید.
بسیار عالی
سلام علیکم
ممنون موفق باشید
با عرض سلام و خسته نباشید
منتظر مطالب آموزنده شما هستیم
لطفا قدری بیشتر همت کنید و در این قسمت(72فرقه) هم مطالبی قرار دهید
البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند
با تشکر
سلام برادر
بنده متاسفانه سرم خیلی شلوغه!!
انشاءالله سر فرصت.
بیشتر مشغول گناه شناسی هستم.
http://313fadaii.blog.ir/
موفق و پیروز باشید
پنجشنبه ۲۶ آذر ۹۴ , ۰۹:۲۱ روابط عمومی مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید
با سلام و احترام،

جهت رضایت ناشر و نویسنده اثر، لطفاً از لینک اصلی دانلود رمان استفاده کنید.

با تشکر


http://bitly.com/janeshia_ahlesunnat
سلام علیکم
بنده با درخواست نویسنده اثر این پست را بارگذاری کرده ام.
یا علی
واقعا داستان جالبی بود من آخرای داستانو با اشک چشم خوندم ،فقط یه سوال داشتم صرفا داستانه ،یعنی بر گرفته از هیچ واقعیتی نیست آخه خیلی دقیق تاریخ وزمان رو مطرح میکنه ؟؟بهر حال از نویسنده محترم تشکر میکنم وآرزوی موفقیت بیشتر برای ایشان دارم
خیلی رمان زیبایی بود.واقعا ارزش خوندن داره.ممنون از نویسنده خوبش.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ