بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

فتوای شرم‌آور مفتی سلفی علیه شیعیان!!!

یک مفتی سلفی گفته بود: تروریست‌ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.
 

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از شیعه نیوز، یاسین العجلونی مفتی وهابی در یک فتوای شرم آور، اسارت زنان شیعه سوری از سوی تروریست های وهابی در این کشور را مجاز دانسته بود!

العجلونی، در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت اعلام کرد: تروریست ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.

وی از طریق فیس بوک تروریست ها را به تملک زنان علوی و حامیان اسد توصیه کرد.

این مفتی وهابی مدعی شد: ناآرامی های سوریه جنگ بین مسلمانان مخالف اسد و کافران شیعه (به زعم وی) است.

وی افزود: این فرقه (شیعه)، از شاخه های اسلام نیست و به تایید تمام محققان اسلامی، شیعیان در شمار مسلمانان به حساب نمی آیند و به گفته شیخ الحلبی باید آنها را تکفیر کرد، زیرا آنها مسلمان نیستند!

لازم به ذکر است، فرقه ضاله وهابیت در راستای همگامی با کفر جهانی، به منظور تضعیف شیعه، در حال طراحی توطئه های مختلف است که از آن جمله می توان به، کافر دانستن شیعیان، انتساب شیعیان به یهود، اقدامات تروریستی جهت نا امن کردن مراکز و مراسم مذهبی شیعیان، تشکیل گروه های تبلیغی و نظامی علیه شیعیان و ... اشاره کرد.


در همین راستا روزنامه «جمهوری اسلامی» در ستون «جهت اطلاع» خود، با انتشار تصویر زیر اینطور نوشته است:

92-11-t12

پایگاه اینترنتی «الاهرام الجدید الکندی» تصویری را به نقل از فعالان سیاسی منتشر کرده که در شرح آن چنین نوشته است: «تصویری که می‌بینید، صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی نیست بلکه بخشی از یک واقعیت تلخ است که این روزها در مناطقی از سوریه (تحت تصرف جبهه النصره و داعش) درحال وقوع است».

تصویر تعدادی از زنان چادری با صورت‌های پوشیده با تور سیاه اما قابل تشخیص را نشان می‌دهد درحالی که به زنجیر کشیده شده‌اند و مردی شمشیر به دست آنان را در خیابان‌ها به قصد فروش بعنوان کنیز می‌گرداند. بعضی می‌گویند آنها زنان شیعه هستند که پس از کشتن همسرانشان توسط القاعده، به بردگی گرفته شده‌اند.

الهم العن اول ظالم ظلم محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

مرتبط:

فتوای جدید علی الربیعی مفتی وهابی : شیعیان به عنوان غیر مسلمان باید جزیه بدهند! + سند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ