بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

شیخ الازهر : جنگ با تکفیری‌ها واجب است!

شیخ الازهر :

جنگ با تکفیری‌ها واجب است

شیخ الازهر مصر به شدت از حامیان اندیشه تکفیری انتقاد کرد و گفت: اندیشه تکفیری فاجعه بزرگی نه برای شهروندان بلکه برای اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری الیومالسابع، شیخ احمد الطیب در سخنانی در مراسم میلاد حضرت محمد(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) از کسانیکه جوانان را به عملیات انتحاری در بین مردم تشویق میکنند، خواست تا در احادیث پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) درباره حرامبودن ریختن خون مسلمانان تدبر کنند.
وی با بیان این
که عملیات انتحاری، آفت بزرگی برای اسلام و مسلمانان است، افزود: انسانیت مدیون پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) است که عدالت و رحمت را میان انسانها ارج نهاد. الطیب افزود: این روزها شاهد کسانی هستیم که چنین جنایتهایی مرتکب میشوند و تصور میکنند این اقدامات مشروع است!!! این شرایط ناشی از آفت بزرگی است که اندیشه بعضی از جوانان گمراه شده ما را فرا گرفته است. شیخ الازهر تأکید کرد: این آفت بزرگ تکفیر مسلمانان، توطئه علیه اسلام است و جنگیدن با آن واجب است. آنها بر اساس این باور تصور میکنند با کفار میجنگند و در این راه خود را میکشند!
وی افزود: این اندیشه، فتنه
ای کور و گمراهی اندر گمراهی است. شیخ احمد الطیب خاطرنشان کرد: اندیشه تکفیری فاجعه بزرگی نه برای شهروندان، بلکه برای اسلام است. این فریبخوردگان باید بیدار شوند، توبه کنند به مسیر درست و به کشور و جامعه خود بازگردند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ