بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

الله یاری یا شیطان یاری ؟ (عامل تفرقه و کشتار مسلمانان!)

شیخ حسن الله یاری روحانی شیعه ی افغانی است که در یک شبکه ای ماهواره ای صحبت میکند و در روز تقریبا ۴ ساعت پخش زنده دارد

موضوع اصلی صحبتهایش اثبات ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) و غصب خلافت توسط خلفای راشدین است!

ایشان بر کتب اهل سنت تسلط بسیار زیادی دارد و برای اثبات ولایت علی(علیه السلام) از کتب خود اهل سنت استفاده میکند و با یک سرچ ساده در یوتیوب یا گوگل انبوه مناظرات او با علمای اهل سنت و دفاع ایشان از مکتب تشیع را می بینید که البته این کار خوب است اما به چه قیمتی؟؟! با چه بیانی؟

با دقت در نحوه استدلالات و گفتار سخیف این شخص به راحتی می توان اهداف و نیات پشت پرده این شخص و حامیان او را که به بهانه دفاع از اهل بیت در پی آن هست، فهمید :

۱ - ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی

اتحاد شیعه و سنی، بحث انقلابهای منطقه، بحث بیداری اسلامی، و سوء استفاده ی غرب از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در جهت ایجاد آشوب در کشور تاثیر گذاری مثل ایران ، عراق ، سوریه و کشوری مثل افغانستان که باتلاق آمریکا شده، در همسایگی ایران است و فرو رفتن در باتلاق این کشور را قبلا شوروی سابق تجربه کرده است.

مخالف مباحثه ی علما نیستم اما الله یاری با توهین مداوم به اهل سنت و مقدسات آنها توهین میکند واقعا تفرقه انداز است یعنی اجرای سیاستهای آمریکا و انگلیس!

 

2- ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه و همچنین ایجاد شکاف و اختلاف بین شیعیان

الله یاری اساسا مراجع را عادل نمی داند به کرات برخی از مراجع بخصوص حضرت امام خمینی ره توهین کرده و به رهبر معظم انقلاب اهانتهائی میکند که قلم خجالت دارد از نگاشتن آنها.

الله یاری حتی آیت الله العظمی مکارم را عادل نمیداند و بدتر از آن حتی حضرت آیت الله بهجت ره را هم!!!

اخیرا هم که میگفت مراجع قم به دنبال ریاست و قدرتند و هوای نفس آنها را گرفته و امام زمان عده ی زیادی از اینها را نعوذ بالله میکشد!!!

اصلا خود الله یاری مقلد کیست؟

مراجع عظام ما را که قبول ندارد آیت الله محقق کابلی هم که قبلاً به این شبکه اجازه بخشی از سهم امام علیه السلام را داده بودند که پس از روشدن نیات واقعی آنها اجازه خود را لغو نموده و آن را مجزی نمی دانند، بلکه دادن وجوهات به آنها را از مصادیق تعاون بر اثم و عدوان می دانند؛ از ایشان برائت جسته ، خودش هم که میگوید مرجع تقلید نیست!

شاید خودش مرجع تقلید است؟!! یا از اربابانش تقلید میکند؟؟/

تمام مراجع عظام (غیر از چند موردی که طرز تفکرشان شبیه الله یاری است!) توهین به صحابه را حرام اعلام کرده اند و پایکوبی در سالروز فوت صحابه را نیز حرام. در ضمن موضع ما در قبال افرادی مثل عایشه با موضعمان در قبال عمر و ابوبکر تفاوت دارد ،

عایشه هرچند خطا کرده  است و با  امیرالمومنین علی (علیه السلام) به جنگ برخاست و... اما امْ المومنین و همسر پیامبر(صلی الله علیه و آله)  است و شیعه به او احترام بیشتری قائل است تا عمر اما الله یاری . متاسفانه قلم قاصر است نوشتن...!

 

 

3- تخریب وجهه شیعه و اسلام

امام صادق علیه السلام میفرمایند:  معاشرالشیعه کونوا لنا زینا ولا تکونوا علینا شینا

شیعیان ما برای ما مایه زینت و سر بلندی باشید نه مایه ذلت و سر افکندگی!

مناظره و استدلال آنهم با متانت و استفاده برهانهای قوی بسیار خوب و مورد تأئید است حتی امرشده ایم به «جادلهم» مناظره و استدلال اما «بالتی هی احسن» جدال و استدلال نیک و پسندیده ولی جناب الله یاری با فحاشیها و تندیهای خود مایه شین و ذلت اهل بیت است نه مایه عزت در حالی که با توجه به تسلطش بر مبانی کلامی شیعه و کتب اهل سنت ، می توانست با کمی ادب و تعقل اینچنین نباشد! و جذب کننده باشد! ولی متأسفانه منش و گفتار این شخص نه تنها اهل سنت را به سوی تشیع جلب نمیکند بلکه شیعیان را هم از تشیع و اسلام بیزار میکند!

 

4- تایید شعار نه غزه نه لبنان با این بهانه که اول بقیع را آزاد کنیم غزه برای بعد

این همان چیزی است که آمریکا و اسرائیل می خواهند ! حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله) فرمود اگر مسلمانی در یک طرف سرزمینهای اسلامی شب گرسنه بخوابد مسلمانی که در طرف دیگر سرزمینهای اسلامی سیر میخوابد مسئول است(

 

5- کوبیدن دولت ایران و پایین آوردن جمهوری اسلامی از حامی مستضعفان و شیعیان جهان به دشمن اهل بیت (علیهم السلام)

 

۶ - مقایسه ی حکومت خمینی کبیر با حکومت عباسیان!!!!

 

7- اعتقاد به تعطیلی امور واجب در عصر غیبت مثل جهاد در راه خدا!!

 

۸ -اعتقاد بر عدم جواز تلاش برای ایجاد شرایط ظهور

الله یاری معتقد است باید بنشینی و سکوت کنی تا امام زمان و منجی کل خودش بیاید یعنی طرز تفکر حجتیه و همان چیزی که آمریکا و سران استکبار می خواهند !

الله یاری معتقد است اصل انقلاب اسلامی ایران از اساس باطل بوده و ۸ سال دفاع مقدس هم باطل است و انقلابیون همگی کافرند!!! و تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور ممکن نیست و مغایر با شرع است!

 

9- دفاع از آمریکا به بهانه ی آزادی بیان در آن کشور

این هم از دم خرس که زده بیرون:

لازم به ذکر است آقای الله یاری ساکن آمریکاست. جالب است بدانید در آمریکا قانونی برای شبکه های ماهواره ای وجود دارد با این مضمون که اگر شبکه ای کوچکترین توهینی به مقدسات یک فرقه ی مذهبی یا فکری یا اجتماعی بکند آن شبکه تعطیل میشود و مجوز روی آنتن رفتنش باطل. حال این سوال برای خود من پیش می آید که چرا شبکه ی موسوم به اهل بیت که تماما توهین است بسته نمیشود؟ جز مخالفت این شبکه با دولت جمهوری اسلامی و ایجاد اختلاف بین فرق اسلامی علتی دارد؟ در ضمن معلوم نیست گردانندگان این شبکه هزینه حداقل چند صد هزار دلاری سالانه این شبکه را از کجا تأمین می کنند.!!

کسی نیست که بپرسد آقای الله یاری ، خوش غیرت! مبلغ اسلام آمریکایی! ارتش آمریکا هر روز به نوامیس ملت بزرگ افغانستان جسارت میکند و هر روز برادران هم کیش و هم وطنت را میکشد!

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 2 ثانیه

اللهیاری هر حرفی میسزنه با سند و مدرک صحیح و درست میگه ، اگر ردی دارید شما هم سندهای صحیحتون رو ، رو کنید!!!
در ثانی اللهیاری 4 یا 5 ساله شروع به کا کگرده شیعه کشی تقریباً 34 یا 35 ساله دوباره شروع شده!!!
اینکه هر حرفی میزنه با سند و دلیل میزنه اغراقه!
این که شیعه کشی از چندین سال قبل شروع شده درست اما فعلا این شخص هم آتیشبیار معرکه است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ