بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

انکار دوازده امامی بودن شیعه توسط شیخ صوفی!!!+فیلم

حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه‏السلام) :

إنَّما بَدءُ وُقوعِ الفِتَنِ أهواءٌ تُتَّبَعُ، وأحکامٌ تُبتَدَعُ، یُخالَفُ فیها کِتابُ اللّهِ، ویَتَوَلّى عَلَیها رِجالٌ رِجالًا عَلى غَیرِ دینِ اللّهِ.

فَلَو أنَّ الباطِلَ خَلَصَ مِن مِزاجِ الحَقِّ لَم یَخفَ عَلَى المُرتادینَ، ولَو أنَّ الحَقَّ خَلَصَ مِن لَبسِ الباطِلِ انقَطَعَت عَنهُ ألسُنُ المُعانِدینَ، ولکِن یُؤخَذُ مِن هذا ضِغثٌ ومِن هذا ضِغثٌ فَیُمزَجانِ! فَهُنالِکَ یَستَولِی الشَّیطانُ عَلى أولِیائِهِ، ویَنجُو الَّذینَ سَبَقَت لَهُم مِنَ اللّهِ الحُسنى.

«آغاز پیدایش فتنه ‏ها، هوس‏هایى دنبال شده و احکامى بدعت نهاده شده است که با کتاب خدا مخالفت دارند و بر اساس آنها و بر خلاف دین خدا، برخى، ولایت برخى دیگر را مى ‏پذیرند. پس اگر باطل با حق در نمى‏آمیخت، بر حق‏جویان، پوشیده نمى ‏مانْد و اگر بر حق، جامه باطل نمى ‏پوشاندند، زبان معاندان از آن، کوتاه مى ‏شد؛ (یعنی حق زیر سؤال نمی رفت) امّا اندکى از این و اندکى از آن مى ‏گیرند و به هم مى ‏آمیزند و در این جاست که شیطان بر دوستانش مسلّط مى ‏شود و [تنها] کسانى که لطف الهى بر آنها پیشى گرفته، نجات مى ‏یابند.»

دریافت
حجم: 1.6 مگابایت

 
افسوس به حال کسانی که فریب این از خدابی خبرها را می خورند!

به فرمایش امیرالمومنین(علیه‏ السلام)  باید از آن موقعی ترسید که مشتی از حق و مشتی از باطل را در هم آمیخته می کنند و به خورد مردم می دهند!

این شیخ گنابادی با جمله «شیعه به عدد نیست!!!» می خواهد بگوید لزومی ندارد به دوازده امام معتقد باشی و سلسله امامت ادامه دارد تا قطب و امام فعلی!!!! و این قطب همان اولی الامر و ولی وقت است!!!

و البته قطبی که سنگ او را به سینه میزند از رو هم نمی تواند قرآن بخواند !!!

اگر می خواهید درباره این شیخ منحرف و قطب و امامش بیشتر ببینید اینجا کلیک کنید!!

با عرض سلام و خسته نباشید
مفتخر هستیم افتتاح سرویس وبلاگدهی نت لاگ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را به عرض شما برسانیم.www.nlog.ir
امکان انتقال کامل مطالب وبلاگ فعلی به وبلاگ جدید خود در نت لاگ بصورت اتوماتیک
www.nlog.ir
نت لاگــ سیستمی قدرتمند مبتنی بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به سادگی وبـلاگ شخصی, مذهبی, ورزشی و یا شرکتی خود را ساخته و به انتشار محتوای خود بپردازید . ثبت وبـلاگ در نت لاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبـلاگ مورد نظر خود را ایجاد نمائید.
www.nlog.ir

سلام علیکم با تشکر از شما.بی زحمت اسناد تاریخی و سیر تاریخی؛ از کتب معتبر را نیز برای اهل تحقیق ذر این وبلاگ  بگزارید تشکر یا علی ع
سلام علیکم
ان شاءالله در صورت فرصت بروی چشم
اما کتابخانه غنی داریم که می توانید به آن رجوع کنید
صحبتهای ایشان خارج از درک ادمهایی مثل شماهاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ