بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

فلسغه تعدد زوجات حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله


برخی از مخالفان اسلام، که مفهوم زندگی را جز ارضای تمایلات جنسی و اشباع غرایز و امیال حیوانی چیز دیگری نمی‌دانند، هر روز به عناوین مختلف و صورت‌های گوناگون اشکالات و شبهاتی را به اسلام و احکام مقدّس آن و نیز شخص پیامبر (صلی الله علیه وآله) وارد می‌کنند; از جمله اینکه: فلسفه تعدّد همسران پیامبر چه بوده است؟ و...


یکی از مواردی که دستمایه تمسخر و ایراد بر دین اسلام قرار گرفته، همین موضوع تعداد ازدواج‌های پیامبر (صلی الله علیه وآله) است.

این شبهه در ذهن برخی از محققان و اندیشمندان غربی چنان ریشه دوانیده که عامل شهوت را مسلّم پنداشته‌اند; مسئله ای که آن‌ها را از دست یافتن به حقیقت بازداشته است. گوستاولوبون که تحقیقات گسترده ای درباره اسلام انجام داده است، در کتاب تمدّن اسلام و عرب می‌گوید: «اگر از پیامبر بتوان انتقادی کرد، فقط همان محبّت مفرطی است که به زن داشته است.»

اتهام کفر به ابوطالب علیه السلام، با هدف طعن به امیرمؤمنان علیه السلام


برخی از نویسندگان مکتب خلفا برای این که بهتر بتوانند ابوطالب را تکفیر کنند، دامنه بحث را به پدران پیامبر کشانیده و پدر و مادر آن حضرت را نیز غیر مومن قلمداد نموده اند.

به گزارش 73 فرقه به نقل از ادیان نیوز، جای شک نیست که هرگاه یک دهم گواههایی را که بر ایمان و اسلام ابوطالب داریم، درباره یک فرد دیگر دور از گود سیاست، کینه و بغض داشتیم، همگی از سنی و شیعه بالاتفاق اسلام و ایمان او را تصدیق می کردیم، ولی چطور شده که با بودن دهها گواه محکم بر ایمان او، باز گروهی وی را تکفیر کرده و حکم به کفر و عذاب وی نموده اند. گفته اند که برخی آیات که مشعر بر عذاب است، در حق او نازل گردیده است و گروهی در این باره توقف نموده و عده ی انگشت شماری از دانشمندان سنی، حکم به اسلام و ایمان او نموده اند، از آن جمله است “زینی دحلان” مفتی مکه ( متوفی سال ۱۳۴۸) و …

کسانی که شیعه را از یهود بدتر میدانند خوب ببینند!! شاید غیرتشان به درد بیاید!!

بگذار کسانی که دم از اسلام می زنند و مسلمان نیستند ببینند که دشمن صهیونیستی چگونه پابر سینه دختر مسلمان می گذارد
بگذار ببینند!!!
نمیدانم به غیرتشان بر نمیخورد؟
نمیدانم اینها از نسل چه کسانی هستند ؟که اینگونه بی غیرت اند!
بگذار روزی را ببینند که صهیونیستها جلوی چشمشان پابرسینه ناموسشان میگذارند اما حیف بازهم بی غیرتی خود را نشان خواهند داد و صدایی از انها در نخواهد آمد!

ظاهرا برخی از دوستان در صحت این عکس تردید دارند!!؟؟؟ البته ما هم اصراری بر این نداریم که این عکس هاقعا مربوط به سرباز صهیون و دختر فلسطینیست، اما صحت یا عدم صحت تصویر فوق، فرقی در صحت ادعا و مطلب ما ما مبنی بر تعرض به ناموس مسلمان توسط یهود و بی غیرتی مسلمان نمایان ندارد!!!

این هم عکسی از ناموس مسلمان در آغوش یک سرباز صهیون!!!

اگر شک دارید این هم یک عکس دیگر!

انا لله و انا الیه راجعون

مجموعه پوستر: وحدت شیعه و سنی علیه تروریست‌های تکفیری

با افشای ماهیت شیطانی تروریست‌های تکفیری طی جنایات گسترده‌ای که در منطقه انجام داده‌اند، شیعیان و اهل تسنن با تحکیم وحدت خود علیه این جریان انحرافی در اسلام ایستاده‌اند.

برکات حمله ی داعش و وهابیت به عراق!!


شاید از عنوان این نوشتار تعجب کنید! آیا حمله و کشتار وحشیانه توسط وهابیت خیرات و برکات داشت؟! آیا به خاک و خون کشیده شدن مردم بی گناه را میتوان خیر نامید ؟! آیا تهدید به تخریب حرم های سامرا و کربلا و نجف دارای خیر بوده است؟! اما پیشنهاد میکنم این نوشتار را تا پایان بخوانید بعد قضاوت کنید.

دانلود و مطالعه کتاب شیعه در اسلام

مؤ لف: علاّمه فقید، سیّد محمد حسین طباطبائى


دانلود و مطالعه کتاب در ادامه مطلب

سخنان بسیار مهم رئیس الأزهر مصر درباره شیعه و سنی

پرسش و پاسخ جالب با رئیس الازهر درباره شیعه و سنی

رئیس دانشگاه الأزهر مصر در گفتگو با شبکه نیل مصر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرزندان ما در حال شیعه شدن هستند چه باید بکنیم؟ جواب داد: خوب بشوند مگر کسی از مذهب حنفی به مالکی برود ما اشکالی به او می‌گیریم؟ خوب این‌ها هم از مذهب چهارم به مذهب پنجم رفته‌اند.

به گزارش 73 فرقه به نقل از رهیافتگان به نقل از روزنامه جمهوری ـ دانشگاه الازهر مصر مهمترین مرکز صدور فتوا در میان اهل تسنن و از تاثیر گذار ترین مراکز علمی مذهبی است. «شیخ احمد الطیب» رئیس دانشگاه الأزهر مصر، در مصاحبه‌ای با شبکه “نیل” در مصر گفت مذهب شیعه یکی از مذاهب اسلام است و اشکالی ندارد پیروان مذاهب اهل سنت، شیعه شوند همانگونه که پیروان یکی از مذاهب چهارگانه اهل سنت به مذهب دیگری می‌روند.
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ