بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

دانلود کتاب « جان شیعه ، اهل سنت »، عاشقانه‌ای برای مسلمانان

جان شیعه، اهل سنت

رمان «جان شیعه، اهل سنت: عاشقانه‌ای برای مسلمانان» به قلم خانم فاطمه ولی‌نژاد منتشر شد.

به گزارش 73 فرقه به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید؛ این اثر با رویکرد وحدت شیعه و سنی و به منظور استفاده تمام اقشار جامعه، از چاپ اول به صورت رایگان در فضای مجازی توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام  و به اهتمام مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید منتشر شده است.

این کتاب داستان یه دختر و پسر شیعه و سنی هستش که تو بندرعباس با هم ازدواج می کنن، الهه به شدت دنبال سنی کردن مجید هستش و سر همین قضیه ماجراهای جالبی پیش میاد و مناظره های جذاب.... تا اینکه پای یه وهابی به زندگی شون باز میشه و  به خاطر فتنه اون وهابی، پبوندشون تا مرز فروپاشی پیش میره و نهایتا با محبت و مودت مومنانه، زندگی شون رو نجات میدن و در نهایت به دنبال ماجراهای مختلفی عازم پیاده روی اربعین میشن... الهه سنی می مونه و با همون مذهب اهل سنت دلبسته امام حسین علیه السلام میشه و با شوهر شیعه اش کنار میاد.

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ