بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

روحانی نمایی که به خون شیعیان بحرین خیانت کرد/ فیلم

به گزارش 73 فرقه به نقل از سرویس دینی جام نیوز، "حسن اللهیاری چغچرانی" شیعه نمایی مقیم لس انجلس است که با بر تن کردن لباس روحانیت، از طریق ماهواره به پیشبرد نقشه استعماری «تفرقه افکنی میان مذاهب اسلامی» کمک می کند.

مأموریت اصلی وی پررنگ کردن وجوه اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن می باشد و بر خلاف سیره علمای متقدم و متأخر شیعه، از طریق هتاکی، هجو و تحریک احساسات می کوشد به فضای کینه ورزی و تفرقه دامن بزند.

نامبرده برای جلب اعتماد مخاطبان، خود را شیعه ای دوآتشه و دلسوز جا می زند و مدعی است که به اقتضای دغدغه های مذهبی و احساس تکلیف شرعی، قدم در مسیر تبلیغ و ترویج حقائق نهاده است!

اما قیام شیعیان مظلوم بحرین علیه ظلم و جور حکام خبیث آن کشور، محک خوبی بود که موجب شد دروغگویی و نفاق اللهیاری بر همگان آشکار شود و به اصطلاح دم خروس از زیر پیراهنش بیرون بزند.

 

این آخوند امریکایی یکصدا با شیاطین شیعه ستیز، اعتراضات برحق ملت بحرین ضد رژیم آل خلیفه را مورد ملامت و تخطئه قرار داد و حمایت از آنان را امری نادرست قلمداد کرد؛ موضع شگفت انگیزی که فقط از یک دست پرورده سرویس های جاسوسی استعمار قابل انتظار است، نه یک روحانی معتقد شیعه!

حسن اللهیاری با سوءبرداشت از احادیث و تحریف روایات، مخاطبان خود را به انفعال و عدم مقابله با ابرقدرت ها و حکومت های ستمگر فرا می خواند و رهبران مذهبی شیعیان بحرین را بی پروا به نادانی متهم می کند.

گفتنی است جام نیوز پیش تر نیز گزارش هایی در مورد فعالیت های مشکوک این آخوندنمای لس انجلس نشین منتشر کرده است که می توانید آن ها اینجا، اینجا، اینجا و اینجا را ملاحظه کنید.



دانلود

سلام
وبلاگ وزینی است...
دردفروشی اقتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
painstore.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ