بسم الله الرحمن الرحیم

73 فرقه (فرقه شناسی)

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) : امت من بر ۷۳ فرقه تقسیم خواهند شد که فقط یک گروه از آن در بهشت و ۷۲ فرقه در دوزخ خواهند بود

شک ابوحنیفه در حرمت شراب ! و یقین فرزندان وی در حلیت آن!!!+عکس

سعدالدین هلالی یکی از اساتید فقه و ادیان دانشگاه الازهر در یک ادعای مضحک که در برنامه ی پخش زنده صورت می گرفت، گفت: امام ما ابوحنیفه به مسأله حرمت شراب شک داشت ولی اکنون فرزندان ابوحنیفه این شک را برطرف کردند.
به گزارش 598، ادیان نیوز و به نقل از خبرگزاری براثا نوشت: سعدالدین هلالی یکی از اساتید فقه و ادیان دانشگاه الازهر، نوشیدن و خرید و فروش شراب را حلال اعلام کرد و اذعان داشت: که منافع شراب از مضرات آن بیشتر است زیرا که من استفاده می کنم!
وی در این ادعای مضحک که در برنامه ای زنده صورت می گرفت، گفت: امام ما ابوحنیفه به این مسأله شک داشت ولی اکنون فرزندان ابوحنیفه این شک را برطرف کردند.
در بخشی از این برنامه زنده، مجری برنامه در خصوص مشکلات احتمالی مطرح کردن رسمی و رسانه ای این موضوع پرسید: شاید این اعلان رسمی، مشکلاتی به دنبال داشته باشد، چه راه حل پیشنهاد می کنید؟ این استاد الازهر گفت: راه حل قرآن است، قرآن گفته از اهل ذکر سوال کنید، ابوحنیفه یکی از آنهاست، ما هم فرزندان ابوحنیفه هستیم و همانند پدرمان شامل این آیه خواهیم شد.
وی در پایان بعد از این ادعای وقیحانه گفت: اگر کسی بخواهد بداند سالم است شراب بنوشد، اگر شراب او را مست کند بدن او بیمار است و باید معالجه شود، ولی اگر مست نشود بدن او سالم است!
منبع:
598

شنیده بودیم یزید در انظار عموم شراب خواری میکرد و .... همچنان خلیفه مسلمانان بود و هنوز عده ای زیاد او را جزء خلفا مینامند و برای من جای تعجب بود . ولی اکنون برایم تعجبی نیست .

نمیدانم مسلمانان را چه شده مگر در قرآن نیامده که شراب حرام است و برای خائن الحرمین و مفتیان مسلمان!! و سران کشورهای مسلمان حرامتر !!!

انشاءالله که همشون دارن شربت میل می کنند!

عکس شراب خواری چهره سرشناس وهابی و صادر کننده فتوای جهاد نکاح!!!


شراب خواری فهد پادشاه سابق عربستان و جیمی کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا


ملک عبدالله در حال شراب‌خواری با جرج بوش( رئیس جمهور سابق آمریکا)


چند تا عکس هم از اسلا گرایان!!!!!!! ترکیه


نفرت اسلامگرایان ترکیه از اسرائیل!!!!!


عاقبت جدائی از مکتب اهل بیت=افتادن در دامن شیاطین
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/28533
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام علیکم
باز هم ممنون و تشکر از الطاف شما!
موفق و پیروز و سربلند باشید .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
به حول و قوه الهی این وبلاگ در تاریخ 19/10/1392 با هدف معرفی اجمالی فرق اسلامی و دفع شبهات وارده بر مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) یعنی مذهب حقه شیعه اثنی عشری از جانب سایر فرق به ویژه وهابیت راه اندازی شد!
در ضمن برخی با امکانات تبلیغی بسیار عظیمی که در اختیار دارند اینطور وانمود می کنند که مسلمانها دو دسته اند آنهم شیعه و سنی!!!
اما ما می خواهیم بگوییم مسلمانها ده ها فرقه اند که یکی از آنها شیعه است!!!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو موضوعی وبلاگ